Michiel ter Beest schreef:Ik heb dat ding al ruim 3 jaar en herken je verhaal echt niet. Klinkt als een productiefoutje/slechte serie/maandagochtend exemplaar. Maar vervelend is het natuurlijk wel.
Al contact opgenomen met Fox? Lijkt me niet iets wat moet kunnen gebeuren binnen 3 weken...
Nee, ik heb geen contact opgenomen. Ik ga ook er van uit dat dit misschien een productiefout is. Ik klim niet direct in de mail/telefoon als ik het voor pak em beet voor 2-3 tientjes met een reservenet van een concurrent op kan lossen dat wat betrouwbaarder klinkt.
Sven van Anrooy schreef:Als er van die zogenaamde betalight houdertjes op je armen zitten ter hoogte van die hoeken is het dweilen met de kraan open..
Dus DAAR waren die rare gootjes voor! Ik kon ze al niet plaatsen..dacht aan nog een extra verbinding voor de spanlijn of zo

Maar bedankt voor de tips verder allemaal, meer zijn altijd welkom. Ook handig voor andere lezers misschien. Ik zal eens kijken naar Nash, of misschien een JRC spare net want die heeft het ook dik een jaar volgehouden tot dat de bodem eruit pleurde. Toch ook maar wat meer opletten met landen, ook net demonteren en oprollen bij kleinere vissen.