03-10-2014 19:19
[quote="Rik koster"]Is niet onhandig, want ik heb niks tegen mtc niks tegen ttb en niks tegen geen enkel boilie merk of bedrijf,maar sinds ik gezegd heb dat ik 50 kg heb laten draaien bij de boilieman,kom jij op elk topic waar ik op reageer even een nutteloos iets plaatsen om een discussie uit te lokken,dat jij de bollen van boilieman niks vind is toch prima,ik heb net me 50 kg binnen,zijn gewoon perfecte snoepjes voor op de rivier,rest mij nog 1 vraag,jij had Chris gabrielle zijn boilies en zijn kennis van zaken ook hoog zitten toch ? Ik had hem al lang niet gesproken tot vanmiddag, gelijk een halfuur aan de telefoon gezeten,ken hem al een tijdje namelijk,en dan ken je het wel.
Misschien moet je hem eens zijn mening vragen als het over aas op een rivier gaat,de aasgoeroe is het namelijk helemaal met me eens,sterker nog,hij begon er zelf over dat je zo goedkoop mogelijk.Moet gaan vissen,als ze maar goed zoet zijn,zo zie je maar,dat er in het aas wereldje tal van meningen zijn,maar Chris lult niet tegen mij uit belangen,anders had hij me de slv1 wel aangesmeerd,er is geen enkele goede schrijver,goede visser,die reclame vrij en belangeloos typt op papier,maar of het stoort,of het is een aangrijpend verhaal gebaseerd op passie,en deze is van laatste categorie.
Voor mijn persoonlijk geen kwaad woord over Chris,..deze man vind ik een Aas genie,.MAAR,..daar waar hij eerst de verkoop bescheiden wilden houden nav omstandigheden (je weet vast wat ik bedoel),.is CG Baits momenteel enorm de markt aan het veroveren,.terrecht want zijn producten zijn weergaloos goed maar in mijn beleving niet zo goed als in de periode toen hij het bescheiden wilde houden.
En wat betreft jou beleving over het artikel,.lekker belangrijk,.ik zie het totaal anders,.een ieder artikel geschreven hier op het forum heeft een commercieel karakter,.en als je zo bekent ben met Chris dan snap ik echt niet waarom jij dan met die BM pipo in zee ben gegaan en Chrs niet de vrije hand heb gegeven.