Als je niet snapt dat je dat vrijwilligers werk kunt doen ipv vissen ben je nog dommer dan je doet voorkomen. Je MOET vissen omdat ze anders thuis gek van je worden, dat is wat je zelf zegt, je doet het niet voor de lol... Maar hou maar gewoon lekker je handje op, das idd veel makkelijkerHeb je ook meer tijd over om de mensen die het wel allemaal goed proberen te doen af te zeiken. Je moet ergens voldoening uit halen toch? Kusjes!
Waar haal jij al die CB en vistijd vandaan Robbert.; Je bent scholier, hebt een uitkering of doet het in de baas z'n tijd

Maar jij hier iets goed proberen te doen

Ik begrijp overigens uit je commentaar dat jij dus geheel niet vist voor ontspanning! Anders zou je wel begrijpen dat zonder ontspanning iedereen lastig voor zichzelf en omgeving wordt. Overschat je eigen intelligentie dus niet he, dan kom je namelijk nog dommer over dan dat vele al vermoedde.
Ontspanning kan trouwens als ik anderen hoor, liefst niet teveel anderen he

Maar.., de babbelbox;
M'n vrouw niet bij de kinderen, dat betekend geen auto. Da's buiten het weekend dus weinig vissen, en dan zelfs nog. 'T verhaal is niet zo lastig hoor

Ps; Ik maakte voordien al minder visuren dan menigeen vissend in één weekend. Maar die tijd zal ik komende periode dan maar eens over jouw rug in gaan halen dan, simpelweg om aan jou beeld invulling te geven

En hier m'n CV plaatsen Peter; Ik heb echt weinig te verbergen hoor, maar valt je dan niet op dat hier nog grotere idioten dan ikzelf rondscharrelen