Informatie

Plaats reactie
Erik Cramer

09-07-2003 13:52

Ik ben op zoek naar informatie over vissen in Frankrijk. Ik ben geen ervaren karpervisser,ik wil alleen in Frankrijk iets leuks opzetten.Ik heb de discussies over betaalwaters gelezen.
Het moet toch mogelijk zijn om met de enorme hoeveelheid kennis en ervaring die op dit forum aanwezig is tot een formule te komen die zowel voor de vissen als de vissers optimaal is?
Ik stel me voor bij een kwekerij een hoeveelheid vissen aan te schaffen in verschillende maten van klein tot groot en die dan uit te zetten op een prive water. De informatie die ik zoek is;
-wat is de beste streek in Frankrijk, dichtbij of in het zuiden met meer kans op goed weer?
-wat maakt een water aantrekkelijk?

Ik weet dat dit een gevoelig onderwerp is op dit forum en wil geen nieuwe discussie uitlokken over betaalwater.
jan witter

09-07-2003 14:23

Geachte Heer E. Cramer

U eindigd uw topic met de volgende woorden.

Ik weet dat dit een gevoelig onderwerp is op dit forum en wil geen nieuwe discussie uitlokken over betaalwater.

Als u weet dat dit onderwerp gevoelig ligt op dit board, is het mijn inziens niet gepast om iets dergelijks te vragen, het lijk mij dan ook gepaster om hiervoor een bureau in te schakelen die voor u een marktonderzoekt doet.
Ze zullen waarschijnlijk niet met gepaste antwoorden voor u komen, zeker niet als u ze ook dit board laat lezen.

Maar ik wens u veel succes met u plannen en doe hierbij een oproep aan al diegene voor en tegenstanders die dit lezen om verder niet te reageren op deze topic zodat er geen nieuwe dicussie onstaat die toch nergen toe leidt..

Met vriendelijke doch gepaste groet

Jan Witter
Erik Cramer

09-07-2003 16:12

Geachte Heer Witter,

Misschien heeft u mijn vraag niet goed begrepen. Met de vraag "wat maakt een water aantrekkelijk" ben ik dus o.a. op zoek naar de informatie om een betaalwater in de ogen van een sportvisser aanvaardbaar te maken.

MVG,

Erik Cramer.
Mark Noorman

10-07-2003 07:38

Erik,

Ik denk dat je hier de nodige info uit kunt halen aangaande "aanvaardbaar" vistandbeheer:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl/KSN/PDF/VisiekarperbeheerVBC.pdf" target="_blank" class=bericht>http://www.karperstudiegroep.nl/KSN/PDF/VisiekarperbeheerVBC.pdf</a><!-- BBCode auto-link end -->

Groeten,

Mark
Erik Cramer

10-07-2003 09:41

Hallo Mark,

Hartelijk dank voor de link,

Groeten,

Erik.
Plaats reactie