Er zullen vast wel meerdere berichten over staan hier! Maar ik ben nog vrij nieuw hier en ik moet nog een beetje het forum onder de knie krijgen. Nou heb ik een paar vraagjes met betrekking tot het vissen met boilies in de wat koudere maanden. Niet eens specifiek de wintermaanden maar meer de wat voorgaande maanden (zoals in het onderwerp genoemd, de maanden; September/Oktober).
1a. Klopt het dat je juist in deze (wat koudere) maanden beter kan vissen met een pittige boilie met vismeel i.p.v. zoete boilie?
1b. Zo ja wat voor een argumenten horen hierbij?
1c. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Knoflook, Squid/Tuna, (tiger)nut)?
2a. Maakt dat met particles ook uit?
2b. Zo ja, welke particles raden jullie aan?
Ik neem aan dat dit ook per jaar en water zal verschillen, maar ik vind het prettig een beetje een indicatie te hebben zodat ik niet helemaal in de verkeerde richting zit. Ook weet ik dat ik mijn voerstrategie aan zou moeten passen naar minder voeren en dat dit per type water scheelt. Tips hiervoor zijn meer dan welkom, al snap ik ook heel goed dat je dat liever voor jezelf houd! Maar voor degene die dat wel willen delen; ik vis op een stuk kanaal van 10-15 meter breed en 1,5 tot 4m diep. (Pb mag uiteraard ook

Nogmaals mijn excuus als hier al heel veel onderwerpen over zijn en ik zal ook mijn stinkende best doen zoveel mogelijk op dit forum zelf uit te vogelen! Iedereen mooie vangsten toegewenst deze herfst/winter! Met vriendelijke groeten,
Gino Nicolaas