Mannen,
Ik ben op dit moment bezig die tentstokconstructie te bouwen. Ik doe dit met 5/8 buis en gebruik stukken van 1 meter. Deze verbind ik met een tussenstukje en om ze af te dichten gebruik ik bouwschuim. Of het werkt horen jullie binnenkort. Denk het haast wel, met bouwschuim is het zaakje perfect af te dichten.
Gr. Raymon
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Raymon Schra op 2003-07-15 16:37 ]</font>
Markers
Goedkope oplossing misschien. Lood met touwtje en een kleine ballon voor s'nacht doe je er een paar breekstaafjes in je ballon. en klaar komt klara. Werkt bij mij wel iedergeval.
- Stefan van der Graaf
- Contacteer:
Ik gebruik gewoon stokken pvc met aan allebei de kanten kit om het gat af te dichten. Onderaan heb ik er een haak ingedaan om lood aan vast te hangen. Zo heeft de karper minder mogelijkheden om je marker mee naar de kant te zwemmen. De pvc buis klapt gewoon om en de vis kan verder.
Mzzl
Mzzl
W e L o v e. U R i P . P i M . F o R T u y N
-
- Contacteer:
Andries,
Dat van jou zal beslist werken, maar wanneer
de karper om het touw(tje) komt dan zijn de
gevolgen niet te overzien!
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een staaf
marker, de vis kan er zich niet in vast zwem-
men.
groetjes Benny
Dat van jou zal beslist werken, maar wanneer
de karper om het touw(tje) komt dan zijn de
gevolgen niet te overzien!
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een staaf
marker, de vis kan er zich niet in vast zwem-
men.
groetjes Benny
-
Ik heb zelf een verschrikkelijke hekel aan markers .
Ik zie die dingen altijd op afstanden waar ik van denk dat is ook wel te onthouden .
Ik heb er ook al een keer vis achter verspeeld en daarom gebruik ik ze niet.
Ik zorg gewoon dat ik een bepaald richtpunt heb een boom of iets dergelijks en de afstand weet ik vaak wel.
Maar ja als je dan echt een marker wil gebruiken ja dan zo'n staafmarker.
Al is het ook wel leuk om een kunst eend te gebruiken .
Ik zie die dingen altijd op afstanden waar ik van denk dat is ook wel te onthouden .
Ik heb er ook al een keer vis achter verspeeld en daarom gebruik ik ze niet.
Ik zorg gewoon dat ik een bepaald richtpunt heb een boom of iets dergelijks en de afstand weet ik vaak wel.
Maar ja als je dan echt een marker wil gebruiken ja dan zo'n staafmarker.
Al is het ook wel leuk om een kunst eend te gebruiken .
- Mark Noorman
Martijn,
Inderdaad, je kunt vaak best zonder.
Richtpunt aan de overkant nemen EN OPSCHRIJVEN.
Afstand onthouden door op de juiste afstand van garen een stuitje op de lijn te knopen. Desnoods voor de zekerheid met de peilhengel de plek even opzoeken...
Groeten,
Mark
Inderdaad, je kunt vaak best zonder.
Richtpunt aan de overkant nemen EN OPSCHRIJVEN.
Afstand onthouden door op de juiste afstand van garen een stuitje op de lijn te knopen. Desnoods voor de zekerheid met de peilhengel de plek even opzoeken...
Groeten,
Mark
-
Allemaal leuk en aardig die markers, maar die van mij worden op me thuiswater altijd gejat door zeilers en surfers! Verder denk ik dat markers bijna altijd overbodig zijn, tenzij als je natuurlijk niet op werpafstand vist.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joël van der lichte op 2003-08-01 18:52 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joël van der lichte op 2003-08-01 18:52 ]</font>
- ferenc van de vorstenbosc
- Contacteer:
Als je op een randje van een taluut vist is een marker wel nodig
-
Ik ben het niet met je eens Ferenc alleen al om de reden dat je niet naast een een marker vist.
En een rand kun je met de hengel ook wel weer vinden.
Dus is je marker overbodig.
Ik kan me natuurlijk voorstellen dat als je op een gigantisch groot water een klein zandplaatje (of een randje) hebt gevonden die wel weer terug wil vinden
Dan is het mischien makkelijk om een marker te plaatsen.
En een rand kun je met de hengel ook wel weer vinden.
Dus is je marker overbodig.
Ik kan me natuurlijk voorstellen dat als je op een gigantisch groot water een klein zandplaatje (of een randje) hebt gevonden die wel weer terug wil vinden
Dan is het mischien makkelijk om een marker te plaatsen.
-
martijn...misschien heb jij nooit een marker nodig gehad maar wel es bij stil gestaan dat ze best handig zijn?? en waarom leg je je hengel er niet naast? als ik op een taluud vis o.i.d. dan leg ik mijn hengel juist wel naast mijn marker zadat ik zeker weet dat ie goed ligt ik gebruik staafmarkers waardoor de vis zich niet kan vastzwemmen
en hoe wil je een rand met je hengel vinden?? je lood binnendraaien?? das niet handig omdat dan je haak vuil kan pakken!
en hoe wil je een rand met je hengel vinden?? je lood binnendraaien?? das niet handig omdat dan je haak vuil kan pakken!