Heei iedereen, ik heb ff een vraagje
Ik heb de voer boilies van Empire Baits besteld.
In deze zakken zitten verschillende smaken zoals:
-Salminol & Tuna
-Spicy Squid and Krill
-Red Fish Garlic
-Exotic Dream
Dit zijn de meest voorkomende de smaken die ik in de zakken heb zitten.
Heeft iemand gevist met deze boilies en wat is jullie mening erover?
Alvast bedankt en ik hoor hopelijk snel een paar meningen!!!
Voerboilies van Empire Baits
- R de Winter
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb met de spicy en de red fish en de scopex gevist.
Vond het goede bollen en goede service van empire, ook de structuur van de bollen vind ik goed, ze zijn niet te hard en vallen ook niet uit elkaar.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel voor gevoerd had een week en heb er wel wat vissen mee gepakt.
Met het instant vissen heb ik 3 brasems geland en daar bleef het ook bij.
Maar nogmaals het zijn goede bollen en heb van andere mee gekregen dat hun er ook op hebben gevangen.
Alleen wil dat niet zeggen dat het bij jou ook gaat lukken, want het blijft ander water met andere vissen.
Ga er alleen wel vanuit dat je met 1 van deze bollen heus een vissie binnen gaat halen.
Succes.
Vond het goede bollen en goede service van empire, ook de structuur van de bollen vind ik goed, ze zijn niet te hard en vallen ook niet uit elkaar.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel voor gevoerd had een week en heb er wel wat vissen mee gepakt.
Maar nogmaals het zijn goede bollen en heb van andere mee gekregen dat hun er ook op hebben gevangen.
Alleen wil dat niet zeggen dat het bij jou ook gaat lukken, want het blijft ander water met andere vissen.
Ga er alleen wel vanuit dat je met 1 van deze bollen heus een vissie binnen gaat halen.
Succes.
Oja joh!!!
-
R de Winter schreef:Hoi,
Succes.
Hardstikke bedankt.
Ik ben ook erg tevreden over de structuur van de bollen, Ook de Service was perfect. Nu er nog mee vissen haha.
Gelukkig was je er tevreden over de bollen en hopelijk kan ik. Meerdere vissen op pakken
Heeft iemand anders nog wat ervaringen ermee?!