Beste karpervissers,
Ik heb 2 beetmelders van fox, de micron m. Ik heb nu nieuwe batterijen nodig voor deze beetmelders. Ik geloof dat hier 1.5 V batterijen in moeten. Kan je dan alle 1.5 V batterijen gebruiken voor mijn beetmelders of moeten de batterijen echt LR1 batterijen zijn? En heeft iemand een idee waar je het goedkoopste deze batterijen kan kopen want ze zijn aardig aan de prijs bij de hengelsportzaken. Alvast bedankt,
Mitch
EDIT: ik heb ondertussen al goedkope batterijen gevonden bij een hengelsportzaak en er staat bij dat het ook voor fox micron M is. Bij henkkoster: http://www.henkkoster.nl/epages/6193244 ... ts/16BB015
Batterijen fox micron m
-
Vangsten van 2013:
Schub: 13
Spiegel: 1
Brasem: 0
Roofvis: 0
Pr 2013: 21 pond
pr 2012: 28 pond
Schub: 13

Spiegel: 1

Brasem: 0

Roofvis: 0

Pr 2013: 21 pond
pr 2012: 28 pond
-
Ze verkopen ze overal en zo heel duur zijn ze niet bijv van GP batteries kosten ze zo'n 7 euro per 2 dan heb je iets betere batterijen.
en ja je hebt wel echt LR01 batterijen nodig andere 1.5 v batterijen bijv LR44 zijn knoopcel batterijen ( van die platte net zo als in bijv een horloge )
en waar te koop ? van internet , hengelsportzaken tot in sexshops .( ja ze passen ook in sommige sexspeeltjes )
GR
en ja je hebt wel echt LR01 batterijen nodig andere 1.5 v batterijen bijv LR44 zijn knoopcel batterijen ( van die platte net zo als in bijv een horloge )
en waar te koop ? van internet , hengelsportzaken tot in sexshops .( ja ze passen ook in sommige sexspeeltjes )
GR
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.