DELKIM TXI sounderbox

Plaats reactie
Rob Martens

10-12-2012 17:28

Hallo,

Vorig jaar heb ik een set via marktplaats aangeschaft. Hier zitten 2 DELKIM beetmelders bij zoals te zien op de foto.

Afbeelding

Alleen is er een goedkope mogelijkheid om er voor te zorgen dat ik ze in mun tent ook nog hoor?
Heb wel wat rond gekeken. Alleen dan kom ik al snel uit op zenders die er onder kunnen.
Maar dat kost enorm veel geld. En er zijn ook setjes van +-150 euro te koop die draadloos zijn.

Is er een andere mogelijkheid? Of kan ik beter een nieuwe set kopen?

Groeten,
Rob
JW Trip

17-12-2012 16:49

Rob Martens schreef:Hallo,

Vorig jaar heb ik een set via marktplaats aangeschaft. Hier zitten 2 DELKIM beetmelders bij zoals te zien op de foto.

Alleen is er een goedkope mogelijkheid om er voor te zorgen dat ik ze in mun tent ook nog hoor?
Heb wel wat rond gekeken. Alleen dan kom ik al snel uit op zenders die er onder kunnen.
Maar dat kost enorm veel geld. En er zijn ook setjes van +-150 euro te koop die draadloos zijn.

Is er een andere mogelijkheid? Of kan ik beter een nieuwe set kopen?

Groeten,
Rob

Hoi Rob,

Ik heb dezelfde beetmelders. Ik heb deze draadloos gemaakt via een Prologic zender en ontvanger. Heb twee kabeltjes erbij die naar de zender gaan vanuit de delkims. Wel even opletten dat je juiste dikte van de plug hebt, ik heb een verloopje er tussen van 2,5 mm (zender) naar 3,5 mm (delkim).

Was voor mij een goedkope en prima oplossing. Ontvanger heeft tot grote afstand bereik. Maar zijn natuurlijk ook andere merken die je zo kunt gebruiken.

Deze heb ik, werkt perfect.

Afbeelding

Hoop dat je er wat van op steekt.

Groeten JanWillem
Plaats reactie