Is er iemand die ervaring heeft met de Arca B-Carp Radio Supreme Set?
Ik zou graag een opname van een nagebootste run horen als dat zou kunnen. Degene waar ik deze wil kopen heeft hem nu niet op voorraad en kan dit niet voor me doen.
Ik twijfel namelijk tussen de B-Carp en de Prologic. Ze zijn zo ongeveer van dezelfde prijsklasse en allebeide waterdicht als het goed is. Van de Prologic heb ik vernomen dat er een vertraging kan optreden tussen beetmelder en sounderbox. Heeft iemand hier ervaring mee?
Beetmelder: Arca B-Carp Radio Supreme Set vs Prologic WUSB
- Marco Boer
Ciao,
Marco
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Marco
- Philip Du Puy
Een vriend van me vist met de WUSB. Hier zit inderdaad een kleine vertraging tussen de beetmelder en ontvanger, wat mij betreft niet storend. Verder prima dingetjes, leuk uiterlijk en niet al te duur. De MP3 functie maakt hij voor zover ik weet geen gebruik van
. Daarnaast zijn er ook van gardner doorzichtige rolletjes te koop met 4 magneten mocht je hem gevoeliger willen.

Brasemkoning!
pdupuy.wordpress.com
pdupuy.wordpress.com
- Marco Boer
OK, die wieltjes passen er dus in... Even op zoek naar de prijs daarvan dan maar...
Als iemand me een voorbeeld van een b-carp run kan geven ben ik daar nog steeds benieuwd naar...
Als iemand me een voorbeeld van een b-carp run kan geven ben ik daar nog steeds benieuwd naar...
Ciao,
Marco
Marco