Hallo,
ik ben hier nieuwe. Heb me hier aangemeld om meer over de karpers te komen weten en de technieken er van.
haal zelf morgen of overmorgen de spro strategy carpfloat 2011 op ,dat is een penhengel maar dat weten al veel hier neem ik aan.
Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met deze hengel? heb eigenlijk iemand nodig die al vrij veel ervaring er mee heeft. Kan iemand mij daar bij helpen? ik ga voor het eerst penvissen.
Wil me graag meer er in verdiepen en er meer op te gaan vissen. Ik vis meestal namelijk of met de lange vaste stok of met de feeder.
Ik kom zelf uit sappemeer en daar zit een hengelsport zaak en die persoon die daar werkt heeft uitermate heel veel verstand van de sportvisserij en heeft mij deze geadviseerd om hier eens mee te gaan beginnen en het dan zelf maar eens verder te leren. Waar ik zelf ook achteraan geweest ben is de dutch float van spro, prijs viel mij op zich wel mee euro 200,- vroeg hij er voor. Nadeel van deze is dat hij net iets te flexciebel is en je soms de aanbeed mis kan slaan. Heb ze allebij eens vast gehouden allebij precies het zelfde alleen de dutch float heeft iets meer carbon er in vandaar de prijs. De carpfloat is namelijk iets stugger naar mij weten.
zou het mooi vinden als iemand zijn mening er over kan geven.
Mvg,
Melvin Uildriks
Spro Strategy CarpFloat
- Sjors Keij
- Contacteer:
Ik kan de twee hengels niet voor je vergelijken. Zelf ben ik in het bezit van een Spro Strategy Carp Float. Heb hier een shimano molentje onder hangen. Kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. De Testcurve van 1.75 is naar mijn mening vrij hoog, maar hij buigt heerlijk door tot in het handvat.
Jum jum vissie!