Hallo iedereen,
Wat is het gewicht van een slider ongeveer, bijv. Die van fox.
Heb nog nooit eerder sliders gebruikt.
Kan namelijk goedkoop loodjes kopen alleen heb geen idee hoe zwaar die fox dingen zijn. Imand die dat weet? Vind die van fox en korda enzo veel te duur.
Gr. P
Vraagje over sliders
- Patrick lamers
Boeruhhhhhhhhhhh
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Ach als je ze niet gebruikt op plaatsen waar je lijn snel vast kan raken, dan zul je er niet zo verspelen. Die van Fox vind ik nogal meevallen, heb de eerste nog en je verspeelt ze nauwelijks. Vergis je niet in het glijvermogen tijdens de worp tegenover gewone schuifloodjes of olivetti's of dergelijke dingen 

Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
- Patrick lamers
Srry maar die dingen glijden als de tering, ze zijn namelijk extra hol, en geen scherpe randen enzo. Maar ja Miss koop ik toch maar een pakje van die fox dingen. Ff weer back, weet iemand hoe zwaar ze zijn?
Boeruhhhhhhhhhhh
- Kees Ouwehand
Echte Olivetti loodjes, die met een plastic insert, zijn te koop in een dispenser met loodjes van verschillende gewichten. Is vele malen goedkoper en je kunt ermee inspelen op de omstandigheden. Ik verwijder de plastic insert en haal er nog even een vijltje langs om eventuele braampjes weg te werken. Van probleempjes met het glijden over de lijn, die een keuze voor de dure loodjes van Fox of andere merken zou rechtvaardigen, heb ik niks gemerkt.
Groet, Kees
Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
- Patrick lamers
Zo zat ik dus ook Gé denken, trwns 10 m is voor mij ook genoeg. EXtra holle, dus met grote doorgang kosten hier 25 cent, dus valt idd mee, bedankt ik ga denk ik ff paar 15 gram en paar 10 gram halen.
Boeruhhhhhhhhhhh
- justin waayer1
van x2 heb je ze al voor 2,99 10 stuks
dat scheelt toch een hoop
dat scheelt toch een hoop

mvg justin
----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------
- Patrick lamers
Per loodje Justin??? Denk dat je voor 10 bedoelt hè maar raven is voor mij vrij ver weg, en voor kleineringen bestel ik nie bij webs shop
Boeruhhhhhhhhhhh