Nu ben ik al bijna 2 jaar in het bezit van 3x de fox warrior Elite in 12 ft en 2,75 lbs. Ik vind het geweldige hengels voor rondom mijn woonplaats, alleen op het groot water kwam ik gewoon vaak te kort. Een 80 / 90 gram loodje zonder poespas is nog te doen maar op het moment dat ik met pva ga werken ( wat ik graag doe ) komen de hengels te kort

En dit zijn ze geworden

Mijn excuses voor de kwaliteit maar ik ben een visser en geen fotograaf

Ik heb de hengels helaas nog niet kunnen testen helaas ivm tijdgebrek dus daar kan ik nog niet veel zinnigs over zeggen. Verder zijn de hengels voorzien van een Fuji reelhouder, 6 ogen met een 50mm startoog en fullfoam grepen.
Zelf heb ik ze voorzien van Shimano longcasten en zo hoop ik in combinatie wat redelijk wat gewicht toch mijn afstanden te kunnen gooien

Te verkrijgen in :
- 12 ft 2,75 lb
- 12 ft 3,00 lb
- 12 ft 3,50 lb
En ik heb iets gelzen over 12 ft 2,25 lb maar deze ben ik nog niet tegengekomen.
De hengels hebben een adviesverkoopprijs van ongeveer 250,- het stuk. Mijn Fox hengels heb ik nu voorzien van 3x Shimano 6500 B waardoor ik nu een fijne set heb voor de kanalen en rivieren en een set voor de langere afstanden op de grotere wateren of Frankrijk

Vandaar dat het 12 ft hengels zijn geworden.. Jaa je moet wat he

Ik ben geen hengelbouwer of deskundige dus meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen.. Als ik er mee gevist heb zal ik zeker nog even feedback geven

Ik hoop dat mensen wat aan de foto's / info hebben..
Gegroet