nieuwe spullen kopen

Plaats reactie
Niels Wachters

19-01-2011 12:41

Hallo, ik ben Niels uit enschede.

Ik vis regelmatig op het hulsbeek in oldenzaal met een vaste stok.
Nu wil ik straks ook gaan karper vissen daar.

Weet iemand wat daarvoor de goede plekken zijn en welk materiaal ik moet kopen? Ik heb nu nog niks voor karpervissen, maar wil dit wel graag doen ensow. ik wil zo'n 400 euro besteden. red ik het daarmee?

grtz nielz
shiffrin lugten

19-01-2011 14:33

De plekken zul je zelf moeten zoeken,mensen zullen je niet zomaar vertellen waar je moet vissen maar dat snap je denk ik zelf ook wel.
400 euro moet aardig te doen zijn voor een mooi setje.Ik heb eventueel nog 2 mooie shimano hengels die bijna nooit gebruikt zijn voor een mooi prijsje kijk maar even bij aanbod.En piepers en molens tja ik zou kijken voor fox piepertjes de mx versie die zijn niet zo duur.Dan heb je zeker nog 250 over voor schepnet,onthaakmat,weegschaal,weegzak.Moet je redden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
leen goudappel

19-01-2011 16:31

Zou eerst jezelf maar eens inlezen.
.

Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
justin waayer1

19-01-2011 16:51

heb je het over de visvijver of de surfvijver

zijn beide niet de makkelijkste wateren op de visvvijver is hhet heel makkelijk om een paaar bfrasems te vangen
maar karper is is wat anders
ik zou eerst bijv eerst op een wat makkelijker water beginnen zolas de achtvijver aan griekenland laaan is echt heel makkelijk karper tevangen maet mais

maar over het materiaal zou ik niet te moeilijk doen gewoon hengels molens en een paar losse seunen een evt. epiepers natuurlijk ook een onthaakmat en een schepnet en een beetje kleinmateriaal (haakjes enzo.)
mvg justin
----------------------------------------------------------
Plaats reactie