groet jelmer

jelmer de winter schreef:je hebt gelijk moet ik zelf ook maar even doen heb ook in de zomer al gekeken gevoerd op een paar stekken (ving niks) maar bedankt voor de rest van de tips
groet jelmer
jelmer de winter schreef:hebben jullie nog tips over boillies enz. wat moet ik gebruiken ??
groet jelmer

dus een boot heb ik niet en in werpen en inhalen is ook niet bevorderend voor de vangst met dat mogelijke andere vissers sagerijnig worden dus iemand iedeeën ? (snorkelen wil niet als het water niet erg warm is) geen krietiek hoor is gewoon een vraag willen jullie nog wel tips geven ??
 dus een boot heb ik niet en in werpen en inhalen is ook niet bevorderend voor de vangst met dat mogelijke andere vissers sagerijnig worden dus iemand iedeeën ? (snorkelen wil niet als het water niet erg warm is) geen krietiek hoor is gewoon een vraag willen jullie nog wel tips geven ?? Zou ik niet te zaar aan tillen.
 Zou ik niet te zaar aan tillen. Hoe vaak staan mensen daar wel niet te zwiepen dat het ze vergaat? Loop eens een hengel een meter of 20 naar links of recht uit en voer niks bij. Oude boilies of ander aas dat de mensen van de hair af halen wordt meestal achteloos vlak voor de kant in het water gegooid. Jaar in jaar uit. En dat hebbeb die geschubde rakkers ook in de gaten hoor..
 Hoe vaak staan mensen daar wel niet te zwiepen dat het ze vergaat? Loop eens een hengel een meter of 20 naar links of recht uit en voer niks bij. Oude boilies of ander aas dat de mensen van de hair af halen wordt meestal achteloos vlak voor de kant in het water gegooid. Jaar in jaar uit. En dat hebbeb die geschubde rakkers ook in de gaten hoor..