Om maar weer eens duidelijkheid te verschaffen, voor er weer 'instanties' of 'personen' gebrandmerkt worden...
De instantie die Frank bedoelmt is het VBK. Zoals onze leden die al wat langer zijn aangesloten wel weten heeft er enkele jaren geleden
twee maal een oproep gestaan in ons magazine. Er waren namelijk een héél aantal leden die enerzijds teskten over BTW aan leverden en anderzijds een aantal leden die graag (met mate) info zouden willen over bepaalde BTW in het magazine.
Na beraad binnen het bestuur is er toen besloten om een mededeling te plaatsen waarop de eventuele koerswijziging uit de doeken werd gedaan. Tegenstanders werden opgeroepen om dit vooral kenbaar te maken aan de redactie.
Nadat er op de mededelingen geen enkele reaktie kwam, is er intern besloten om BTW zonder bedenkelijke reputatie niet langer te weren uit het magazine.Van gunsten heb ik zelf geen enkele weet, ik ben nog niet uitgenodigd door de beheerders van Rainbow Lake. Als die 'eer' aan Alijn wel te beurt valt (waar ik niet van op de hoogte ben, het interesseert me ook helemaal niet), dan is het niet het minste van mijn problemen. Alijn is nu eenmaal meer dan enkel de hoofdredacteur van ons magazine, en als personen hem een gunst willen verlenen, dan is dat maar zo. Ik kan Alijn trouwens in geen enkel geval verwijten dat hij reclame maakt voor BTW. Het enige wat hij doet is schrijven over zijn belevenissen en ervaringen.
Trouwens, in Karperblues staan al passages over BTW. BTW zonder geurtjes dan wel te verstaan. Misschien is het raadzaam om eens contact op te nemen met de man zelf over het heden en verleden.
Ach, gelukkig relativeer ik zelf heel goed, en in het geval van de karpervisserij dan nog eens heel snel...

Vriendelijke groeten
Mark