Het gaat over de; Bekhofplas (F7) zuidelijk van de Linde en westelijk van de Bekhofweg.
Ik wil hier morgen voor het eerst instant gaan vissen om is te kijken hoe het daar is.
Nu mijn vraag, word daar redelijk op Karper gevist, zal de boillie daar door de karper als aas herkend worden, ik heb voorig jaar vaak het idee gehad dat de Karpers op de plekken waar ik zat de Boillie niet als aas herkende.
Er mogen geen boten varen dus wil ik zonder toplood vissen voor een strakke beet registratie, het lijkt niet echt een plas met hengeldruk (rij er vaak langs op de snelweg), dus weinig schuwe Karpers denk ik.
Het staat volgens mij in verbinding met de Linde (??), klopt het dan dat de Karper nu inmiddels van de Linde de (diepere) plas opgezwommen zal zijn, of maak ik meer kans op de Linde zelf (nabij de plas)?
Ik zal niet te brutaal worden om ook nog naar de dieptes of een plaat of aastijden te vragen, we moeten immers zelf ontdekken, wat ik morgen ook zal gaan doen, als ik uitgevonden heb hoe ik bij de plas kom, want ik ken `m alleen vanaf de snelweg.

Dus wie kan/wil mij wat over de Bekhofplas vertellen.
Grtz, Rob.G