lac de agnan

Plaats reactie
Gast

20-01-2003 20:22

weet iemand in welk departement dit meer ligt ik kan het niet vinden in het boek van aart (2002)
er moet een stukje in geschreven staan maar kan het niet vinden
HELPPPPPP!!!!!!
misschien kan aart zelf effu helpen en my de bladzy doorgeven waar dit meer beschreven staan

alvast bedankt,
een de weg kwyt zynde frankrykganger
Aart Lokhorst

20-01-2003 22:30

Beste Danny, je bedoelt waarschijnlijk het Lac de St-Agnan. Dit ligt bij de plaats St-Agnan in het departement Nièvre (58).
Gast

21-01-2003 18:00

thanks aart die bedoel ik ja,schild een hoop zoekwerk
Aart Lokhorst

21-01-2003 23:24

Danny, in 2002 was er een nachtviszone van 1 km lengte op dit meer. 2003 weet ik nog niet.
Inmiddels heeft een Nederlands echtpaar de camping gekocht aan dit meer, echter die camping ligt tegenover de nachtviszone (tenminste de nachtviszone zoals die voor 2002 gold).
Gast

26-01-2003 19:10

dat weet ik aart dat echtpaar is een goede kennis van my en de nachtvis zine ligt niet tegen over de camping maar aan het andere eind
ik weet dat de jongen gaat proberen de viszone richting camping te krygen en ook voor de visser leuke aanbiedingen te maken of vanaf de camping te starten met de boot zodat de auto veilig achterblyft
ook gaan ze allerlei voorzieningen voorbereiden zoals een broodmachine dus elke dag effu terug naar de camping voor een vers stukje brood
maarja de camping zelf heeft voorrang want daar moeten ze hun brood mee verdienen
zosnel ik meer weet zet ik het er wel by maar ik denk dat er dit jaar niet veel van komt omdat er veel werk te verrichten is
wel is het de bedoeling dat hun de vergunningen gaan verkopen ,dat deden ze op deze camping al maar is tydelyk overgenomen door de burgemeester.
hy heeft wel een stuk grond dat grenst aan het meer maar dat zal wel te druk zyn om te vissen met de camping gasten
aart heb jy trouwens meer info over de vissen die daar zaten (of kan je er aan komen)ik weet dat ze apart zyn gezet in het natuurgedeelte waar vissen verboden is.
ik hoop dat het alle vissen zyn en er niet een paar grote zyn verkocht of verdwenen,ze zyn het meer weer vol aan het laten lopen na reparaties aan de dam. ik hoor het wel
Aart Lokhorst

26-01-2003 22:46

Danny, even de AAPPMA in St-Agnan bellen.
Gast

13-02-2003 19:52

helaas aart de verkoop is afgeketst (voorlopig) de buurman doet moeilyk heeft de doorgang naar het meer met prikkeldraad afgezet zodat je niet by het meer kan komen
en dat was niet de afspraak
dus tot nader bericht gaat de verkoop niet door!!!!!
wim de haas
Contacteer:

18-03-2003 20:04

He danny ik wil je een teleurstelling besparen want ik ben er vorig jaar geweesr
de nachtvis zone is met een gewone auto zeker als het regent bijna niet te bereiken (lopen is geen optie).ik heb een local gesproken :top vissen 15-18kg. plus is het moeilijk vissen ze hebben toen ze het meer lieten vollopen gewoon de plaaltes metprikkeldraad vsn de weilanden laten staan dat is dus lekker relaxd drillen
Plaats reactie