Hallo,
Ik ga waarschijnlijk toch voor de Ultimate dreamcatcher.
Maar heb nog 1 vraagje waarover ik twijfel:
Ik wil hem voor zowel 1 nachtje als voor een lange sessie van 1 tot 2 weken in buitenland gebruiken. Wat raden jullie mij aan, een 1-persoons of een 2-persoons.
Doordat deze tent vergeleken met andere merken voor zowel de 1-persoons als de 2-persoons de ruimste afmetingen heeft had ikzelf in gedachten om een 1-persoons te nemen maar weet niet of ik hier ruimte genoeg in heb voor een lange buitenland sessie.
Aan de andere kant kan je weer nie overal een 2-persoons tent kwijt.
Begreep; als ik er een winterskin bij neem dat ik eventueel zelfs met 2 strechers in een 1-persoons kan.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr Chris
Twijfel, wie helpt me;)
- Edward van Berkum
- Contacteer:
Christian,
Als ik jou was, en je gaat hem voor ook voor een a twee weken in buitenland gebruiken, dan zou ik toch voor een twee persoons versie gaan.
Je kunt hier gewoon veel meer spullen in kwijt, die je meestal mee hebt.
Ik zou iig bij de dreamcatcher wel een overwarp nemen ivm condens.
Voor langere sessies is een iets grotere tent wel fijn.
Bovendien kun je er ook wel prima 1 nachtje in doen hoor.
Tja, en dat je hem niet overal kwijt kunt.... wellicht een iets goedkopere andere tent voor de plekken waar je hem niet kwijt kunt aanschaffen.
Bovendien is volgens mij bij de meeste winkels de 2 persoons goedkoper als de 1 persoons.... ( was wel zo een tijdje terug )
Groet,
Edward
Als ik jou was, en je gaat hem voor ook voor een a twee weken in buitenland gebruiken, dan zou ik toch voor een twee persoons versie gaan.
Je kunt hier gewoon veel meer spullen in kwijt, die je meestal mee hebt.
Ik zou iig bij de dreamcatcher wel een overwarp nemen ivm condens.
Voor langere sessies is een iets grotere tent wel fijn.
Bovendien kun je er ook wel prima 1 nachtje in doen hoor.
Tja, en dat je hem niet overal kwijt kunt.... wellicht een iets goedkopere andere tent voor de plekken waar je hem niet kwijt kunt aanschaffen.
Bovendien is volgens mij bij de meeste winkels de 2 persoons goedkoper als de 1 persoons.... ( was wel zo een tijdje terug )
Groet,
Edward