, dus plaats hier een (foto)verslag van je sessies met of zonder sucses maakt niet uit.....
  , dus plaats hier een (foto)verslag van je sessies met of zonder sucses maakt niet uit.....
Brand los zou ik zeggen
Mvg

Freek Swaans schreef:Netjes Gerard, altijd mooi die verhalen + foto's!

Ik zal ook eens een sessieverslag plaatsen
  Ik zal ook eens een sessieverslag plaatsen  beleef vaak zat wat grappigs tijdens het vissen
 beleef vaak zat wat grappigs tijdens het vissen   

moio
  moio 

) Dit als een soort van positieve conditionering voor mijzelf, van 14 tot 28 juli zit ik in het land van de anti-grass, kan ik alvast even wennen…
) Dit als een soort van positieve conditionering voor mijzelf, van 14 tot 28 juli zit ik in het land van de anti-grass, kan ik alvast even wennen…

Eeeuh, ik ken dat water en de vissen erg goed, zaten nog 3 man, ook 2 nachten, zij hadden er met 3 man 1 dus een beetje conditionering is er wel denk ik…
 Eeeuh, ik ken dat water en de vissen erg goed, zaten nog 3 man, ook 2 nachten, zij hadden er met 3 man 1 dus een beetje conditionering is er wel denk ik…

) maar naar een meer, voor de broodnodige afwisseling… (en héél misschien vang ik dan ook een keer een hele vette
 ) maar naar een meer, voor de broodnodige afwisseling… (en héél misschien vang ik dan ook een keer een hele vette  )
 )

Maandag word mn kabeltje van de camera omgestuurd en zou ik wat foto's plaatsen!!!
  Maandag word mn kabeltje van de camera omgestuurd en zou ik wat foto's plaatsen!!! naar de kleine wielen.
 naar de kleine wielen.