foto verslag, mag dat ook?
Na 10 dagen zonder te vissen moet ik gewoon gaan, ik kan niet wachten tot vrijdag, dan ga ik naar France, ik wou me opladen, maar ja, als de batterij altijd vol is brand ie door hè
Zondag ,14.00uur
Opzoek naar activiteit…
verder zoeken..
nooit vergeten aan de bloemen te ruiken
Na 7 uur zoeken en een beetje voeren de vallen gezet, eindelijk.
In de nacht krijg ik bezoek van wat karpers, geen bijzondere verder, oja en van een egel, die er van overtuigd moet zijn geweest zeer sneaky bezig te zijn, totdat ik deze foto nam dan.
Maandag 6.00 uur
De ochtend is hectisch, eerst een dubbelrun, met de ene nog in het net schep ik de andere, onthaak ze beide, ga met de eerste op de foto, vervolgens met de tweede, de camera klikt een keer en de laatste nog in liggende hengel fluit, die mag ook op de foto, alles staat toch al klaar.
Rustmoment. (zet alles altijd net zo als in de folder, dan vang je meer!)
Bruut doorbroken door de hoer van het water, vanaf mei nu vier sessies op dit water gevist, 3 keer kwam hij langs, aardige aan deze vis is dat ie elke kleur van de regenboog aan kan nemen, van gitzwart tot rood, van roze tot geel, alles is mogelijk, vandaag wassie bruut…
Na deze vis pak ik de eerste uurtjes slaap van de sessie, omdat ik weet dat na een vangst van deze spiegel, het zelden voorkomt dat je snel weer een beet krijgt. (vis is nogal wild met de dril)
Na een paar uurtjes heerlijk te hebben geslapen word ik bruut gewekt door mijn optonic, een strakke schub is het resultaat, het regent te hard om foto’s te maken met de zelfontspanner, dan maar zo…
Het geheim
nog een paar maandag middag karpers…
een maandag bloem…
en een maandag wolkje…
heden ochtend, voor het onweer.
Een waardige afsluiter, schitterend gewoon…
het was weer chill