Ik wi zoizo op open water vissen, of op groot water, dus niet kleine meertjes in een park. Nu mag ik van mijn ouders nachtvissen, en hier is een mooie plek, genaamd kleine wielen waar een goed bestand aan karper zit, alleen hier mag ik niet nachtvissen van mijn ouders ivb met de homo's daar. Dus dan is mijn 2e keus het van harinksma kanaal, daar wist mijn maat nu 3 weken en dan 2 a 3 nachten per weer, nog maar 1 karper van 15 pond gevangen in 3 weken. Hij vist met boilies maar het blijkt niet echt te werken en ik vind dat vissen leuk moet blijven.
Dan is mijn 3e keus ?? Dat weet ik dus niet, misschien polders? maar zijn er polders in de buurt van leeuwarden met een bestand aan karper? Het moet op de fiets bereikbaar zijn. Wie heeft een idee voor mij?
Ik wil graag vissen met mais gemengt met boilies, omdat ik nu een adresje weet voor 5.95 per kilo boilies kan ik dit rustig gaan mengen met (gekookte en geweekte) mais??
Ps. Ik heb een boilie gedraait van kippenvoer/watervogelvoer, koekjesmail, paneermeel en nog wat van dat spul

Het draaide tot mijn verbazing goed en heb er 2 kilo van gedraait, kan ik dit ook gaan gebruiken, en hoe moet ik het voeren met de mais enzo??
Janieck Spithoff