Zelf zou ik de wouwbloem wegdoen of verminderen aangezien ik echt totaal niks met het product heb. Had toen toevallig wat liggen en de boilie heb ik toen eigenlijk gedraaid van producten die me in de weg lagen.
Wat je inplaats van de nesquik ook zou kunnen doen in chocoladekoekjesmeel of chocoladewafelmeel. Zelf heb ik dit ook eens in een boilie verwerkt en het zag er wel leuk uit. En 15 procent daarvan zou wel moeten lukken.
15% van die rare koekjesmeel die ik zei of gewone koekjesmeel
15% cede of ander eivoer dat lekker zoet is
10% kokosmeel
60% van een simpele goed te draaien en goed uit te harden basis (schijnt dat gelijke delen maismeel, griesmeel en soyameel het voor half nederland voldoet)
Hoewel ik heel vaak heb gezegd dat ik niet zo gecharmeerd ben van flavours moet ik zeggen dat ik her en der toch weer wat geflirt heb het afgelopen seizoen en dat er toch enkelen zijn waar ik meerwaarde in zie. Een lekkere zoete die ook lekker ruikt door het hele huis zou ik dan wel weten te waarderen. En stel dat het niet in je voordeel werkt. Een heel huis dat naar iets fruitigs of zoets ruikt weten ze hier meer op waarde te schatten dan vismeel.
Een bounty ervan maken? Chocolat Malt van Hutchinson goed genoeg? Echt een ondergewaardeerd flesje maar zeker geen magische mililiters. Hetzelfde als Scopex en Maplecreme van hetzelfde merk.