Hey, ik ga met mijn ouders over 2 weekjes op vakantie naar het noorden van italie. We zitten in een ( even adem halen...) appertementencomplex, en als ik de straat oversteek sta ik aan het meer van lugano. Nou ben ik een beginnende karpervisser en ben nog niet verder gekomen dan de lokale stadsvijvertjes. Het meer heeft een oppervlakte van 4,8 vierkantie kilomter. En het diepste punt is 288 meter. De bodem bestaat uit allerlei stenen. De vissers daar vissen alleen met een vaste stok, een dobbertje en wat brood en die gaan echt alleenmaar voor de voorntjes. Ik weet nog niet eens zeker of er karper zit maar ik denk toch van wel. ik wil waarschijnlijk tegen de avond en s'nachts gaan vissen omdat er overdag speedboten langsrazen. We blijven er een week en dan reizen we door naar het midden van italie. Maar daar stel ik later nog wat vraagjes over als dat mag

. Of jullie mij in ieder geval a.u.b. willen helpen met hoe het aan te pakken, vergunningen, materiaal wat ik nog speciaal moet aanschaffen, eigenlijk alles

. We hebben wel een motorbootje waarmee ik wat rond kan varen enz. Misschien zou dan een niet al te dure visvinder niet verkeer zijn,maar daar heb ik geen verstand van. Ik wacht op jullie antwoord.
Groeten,
Ruben