Mededeling vogelgriep

Plaats reactie
Bas B.

06-04-2006 12:42

VVD wil onderzoek naar vogelgriep door zwemwater Uitgegeven: 6 april 2006 11:02 Laatst gewijzigd: 6 april 2006 11:27 STRAATSBURG - Europarlementslid Maaten (VVD) heeft Brussel om onderzoek gevraagd naar het gevaar van vogelgriep in zwemwater. Een studie van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) meldde twee weken geleden dat er mogelijk risico's zijn voor zwemmers. "Je moet er toch niet aan denken dat je aan een bezoekje aan een recreatieplas vogelgriep overhoudt", zei Maaten donderdag. "Nu de zomer aantreedt is het belangrijk te weten wat de risico's zijn en welke maatregelen de Europese Commissie kan nemen." Uitwerpselen Vogels met vogelgriep kunnen via hun uitwerpselen het zwemwater besmetten. Mogelijk hebben twee mensen in Vietnam en een in Cambodja het virus zo al opgelopen. Vogelgriep van het type H5N1 bleek tot dusver dodelijk bij de helft van de menselijke besmettingen in de wereld. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) onderzocht eerder de risico's op besmetting met het vogelgriepvirus voor mensen en dieren via drink- en zwemwater. De onderzoekers schatten vorige maand dat zowel voor goed gezuiverd drinkwater als het water in recreatieplassen de besmettingskans "zeer laag" is. Jules Maaten volgt namens het Europees Parlement de kwaliteit van het zwemwater in de Europese Unie (EU).
Lexus Cuyten

06-04-2006 15:55

Gelukkig maar, hopelijk krijg ik snel ook weer de Donald Duck thuis gestuurd!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Bas B.

08-04-2006 23:17

Verklaar je reactie eens Lexus? Het komt nogal dom over namelijk.
John Pannekoek

09-04-2006 00:53

Lex,

Gewoon lekker burgelijk/plichtmatig de accept-giro op de bus, dat rode ding dat over een tijdje wellicht pimpel-paars, met dat tegenwoordig wel érg smalle gleufje (nóg smaller dus) is, doen en nobody fucks Lexus Cuyten man. Ook al was je saldo niet toerijkend. Struisvogels do know why. Lost zichzelf allemaal op!

Oftewel, zet een dikke helm op je koker met een dikke zwarte bril en ga lekker met je blote hiepen door de Rotsganzenshit stiefelen. Die vertoeven immers toch never op weilanden. Waar zijn weilanden anders voor ge-Schapen.

Nu ben ik ineens moe man. Was ik overigens al toen ik opstond vannacht.
Groet,

John
Nb, overigens who fucks the Do Do! Nald Duck :-?
Plaats reactie