Heb je nou altijd eens willen komen luisteren naar John van Eck, maar daar nog nooit de tijd voor gehad, of wil je hem nog een keer aanschouwen, "live".
Kom dan vrijdag 20 januari naar Gilze toe. Het adres is Stapperij "de Harlekijn" Steenakkerplein 2 Gilze, Tel.0161451368.
De zaal is open vanaf 19.45
Het is een K.S.N. regio-avond.
Er is plaats voor introduceés, maar die dienen zich wel vantevoren aan te melden.
Kijk op http://www.karperstudiegroep.nl Regio brabant
Tot ziens, pieter
john van eck onderbreekt zijn vissessie voor Gilze!!
- Mark Zelle
- Contacteer:
john van Eck zeker een aanrader!!!
wel verstandig dat het vrijdag de 20e is. je zal maar op vrijdag de 13e een lezing moeten geven
wel verstandig dat het vrijdag de 20e is. je zal maar op vrijdag de 13e een lezing moeten geven

- Harmen Sleeuwenhoek
- Contacteer:
Hum.......tja....ik kan kiezen tussen een bruut metal concert van met drie topbands of een lezing, doe mij dat concert dan maar!!
- luuk schenkelaars
Ben zoals gewoonlijk weer aanwezig!!
Ennuh,
Vergeet de meeting daarna niet
Tot Vrijdag mannen!
Groeten,
Luuk
Ennuh,
Vergeet de meeting daarna niet

Tot Vrijdag mannen!
Groeten,
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
[quote="Harmen Sleeuwenhoek"]Hum.......tja....ik kan kiezen tussen een bruut metal concert van met drie topbands of een lezing, doe mij dat concert dan maar!![/quote]
je kan ook op 7 feb naar rijsoort komen
daar geeft John ook een lezing
je kan ook op 7 feb naar rijsoort komen
daar geeft John ook een lezing
- luuk schenkelaars
Heren,
Onddanks dat ik de presentatie al wel eens had gezien, was het toch weer ZEER geslaagd! Vooral met die lijnclip!
heerlijk.
John, nogmaals bedankt voor deze avond! overigens was ik pas na 2'en thuis. Lekker napraten achter de bar met een colatje voor mijn neus. (Heerlijk zo'n prive BOB)
Nou, nog 1tje dan... ...even later... ... nou nog 1tje dan...
Groeten,
Luuk
Onddanks dat ik de presentatie al wel eens had gezien, was het toch weer ZEER geslaagd! Vooral met die lijnclip!

John, nogmaals bedankt voor deze avond! overigens was ik pas na 2'en thuis. Lekker napraten achter de bar met een colatje voor mijn neus. (Heerlijk zo'n prive BOB)
Nou, nog 1tje dan... ...even later... ... nou nog 1tje dan...

Groeten,
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper