fishfinders,dieptemeters,sonar etc

Plaats reactie
viktor v Ophuizen

15-07-2005 19:14

beste boarders,

ik zit er over te denken om een nieuwe dieptemeter aante schaffen.
nu zoek ik er 1 waarbij je duidelijk de contouren van de vissen ziet en niet van die "eagle visjes" op het scherm ziet want daar geloof ik helemaal niks van na uitvoerig test werk.
niet dat er iets mis is met de eagle want je kan daarmee perfect het bodemverloop zien en de diepte aflezen.
ik wil dus iets goeds kopen waarmee ik jaren vooruit kan,ik zoek iets waarmee je ook meteen wat dieper water kan verkennen ook moet er een goed afleesbare grayline op zitten,zoveel mogenlijk pixels is ook een vereiste.
het moet goed de objecten zoals:wier en andere beplanting goed kunnen weergeven in de hoogst mogenlijke detail.
uiteraard moet de unit niet te duur zijn....

ik ben zelf al aan het zoeken geweest en kwam bij de zercom lpg 2000 uit,maar deze word niet meer gemaakt sinds hummingbird de hele zercom toko heeft overgenomen.
wel heeft hummingbird de zercom technologie toegepast in de legend 1000 2000 en 3000 series,iemand hier ervaring mee?
ik las op diverse andere forums dat deze niet helemaal zoals de zercoms werken.....maar dat weet ik dus niet zeker.....

iemand suggesties?

ps ga nu niet vanalles hier neer planten zoals: ik gebruik .....die en werkt perfect...onderbouw je mening en houd mijn vereiste in je achterhoofd

alvast bedankt

mvg

viktor
peter postema

15-07-2005 19:40

Beste Viktor,
mag ik je een tip geven, kijk eens op: http://www.visvinder.nl
Erik kan je prima van dienst zijn met je vragen en zal je zeker geen oor aannaaien.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
viktor v Ophuizen

15-07-2005 19:42

bedankt peter

zal ik doen

mvg

viktor
peter postema

19-07-2005 17:13

Hoi Viktor,
geen dank, hij heeft mij dit voorjaar ook prima geholpen.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Plaats reactie