Boarders,
Het is alweer een tijdje geleden dat karperminnend België en Nederland hiernaartoe trok nav de film met Rini Groothuis in een glansrol.
Zijn er karpervissers die hier recent zijn geweest? Zo ja willen zij zo vriendelijk zijn om eventuele ervaringen, bedenkingen te delen?
We vertrekken op 23/07 voor een weekje (nachtvissen niet toegestaan) en alle info is welkom. Zoniet wordt het een sprong in het duister en een zoektocht op 720 Ha water.
Alvast bedankt.
Ben
P.S.: Oh ja mensen die info delen zal ik zeker berichten over onze bevindingen en hopelijk ook resultaten.
Le Grand Stock
-
Wie het kleine niet eert, is het grote ....
-
Dit kan toch niet echt niemand die iets zinvol kwijt wil??
Of heb ik goud ontdekt??
Ben
Of heb ik goud ontdekt??
Ben
-
Ben, niks nieuws, niks goud en ook geen zoektocht of sprong in het duister. Overdag zijn daar net zoveel karpers te vangen als 's nachts. Bovendien heeft die film van Rini G. niks met Grand Stock te maken daar er ook toen al niet 's nachts gevist mocht worden. En die glansrol? Was eerst een drama en met een truc is die film alsnog tot stand gekomen...
-
Aart bedankt voor je reaktie,
Dat van die glansrol was eerder cynisch bedoeld en ja de film werd opgenomen op de Gondrexange en niet op de Stock.
Toch bedankt.
Dat van die glansrol was eerder cynisch bedoeld en ja de film werd opgenomen op de Gondrexange en niet op de Stock.
Toch bedankt.