Ik ben op zoek naar een vervanging van mijn tent. Eigenlijk wilde ik gaan voor iets kleins en makkelijks op te zetten. Ik ga tegenwoordig toch bijna nooit meer echt lang vissen, en bovendien vis ik tegenwoordig altijd alleen en hoef ik dus nooit meer met zijn tweeen in een tent.
Verder moet ik tegenwoordig weer fietsen (student zijn maakt het leven minder makkelijk), dus iets lichts en kleins is wel handig.
Mijn oog is daardoor gevallen op de WS weekendtripper, heeft iemand hier ervaring mee. Bevalt ie, of juist helemaal niet. Is ie makkelijk op te zetten etc. Ik hoor graag alles, ook evt. andere opties.
Mvg Anton Eckhardt
edit- iemand enig idee over de richtprijs -edit
WS weekendtripper
-
-
- Contacteer:
Anton,
Ik heb ook die tent, op zich is t een ideaal tentjevan goede kwaliteit
voor de kortere sessies.
Het opzetten doe ik alleen in een minuut op of zes. Moet je wel n beetje oefenen
. De prijs ligt rond €230,- zonder grondzeil en stormsticks.
En als je geluk hebt kun je eentje kopen die alleen op n beurs heeft gestaan voor 'n stuk minder.
Maar als ik 't nog eens zou moeten doen ging ik voor een brolly met overwrap. L9ijkt mij persoonlijk sneller op gezet.
Ik heb ook die tent, op zich is t een ideaal tentjevan goede kwaliteit
voor de kortere sessies.
Het opzetten doe ik alleen in een minuut op of zes. Moet je wel n beetje oefenen

En als je geluk hebt kun je eentje kopen die alleen op n beurs heeft gestaan voor 'n stuk minder.
Maar als ik 't nog eens zou moeten doen ging ik voor een brolly met overwrap. L9ijkt mij persoonlijk sneller op gezet.
- Viktor van Ophuizen
hee die anton
ik zou voor een 2ehands fox easydome gaan
deze staat snel,heeft een binnentent(altijd handig voor de luchtmobiele panser muggen) en is eventueel ook zonder binnentent te gebruiken
zo'n tentje 2ehands vind je rond de 150/175 euro
ook een idee is de fox extrme bivvy,een plu met grote zijflappen waar je een voorgevel in kan ritsen en een los grondzeiljte in kan
deze past in de meeste foudralen en staat ook zeer snel
deze vorm van plu tent zonder overwrap zijn er in diverse merken en maten,van duur tot nog duurder
ach ja voor elk wat wils......
succes
viktor
ik zou voor een 2ehands fox easydome gaan
deze staat snel,heeft een binnentent(altijd handig voor de luchtmobiele panser muggen) en is eventueel ook zonder binnentent te gebruiken
zo'n tentje 2ehands vind je rond de 150/175 euro
ook een idee is de fox extrme bivvy,een plu met grote zijflappen waar je een voorgevel in kan ritsen en een los grondzeiljte in kan
deze past in de meeste foudralen en staat ook zeer snel
deze vorm van plu tent zonder overwrap zijn er in diverse merken en maten,van duur tot nog duurder

ach ja voor elk wat wils......
succes
viktor
Misschien is de Tnt traveler iets voor jou . Staat heel snel recht in 4 minuutjes ongeveer . Daar koop je de overwrap bij en dan heb je een prachtige overwrap voor weinig geld . Het geheel kost 145 euro samen de traveler en de overwrap .Ik heb mij ook eentje gekocht en heb er nog altijd geen spijt van .Echt topmateriaal .
Mvg Tom
Mvg Tom