Ik las ergens dat onlangs de gemeente Den Haag en het Hoogheemraadschap Delfland een unieke overeenkomst met de lokale sport- en beroepsvisserij hebben afgesloten.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat die 'unieke overeenkomst' inhoudt en wat er in die overeenkomst is opgenomen m.b.t. de visrechten ?
Unieke overeenkomst ?
-
Bernard Holtkamp
Aart.
Marco heeft hier al heel veel neer gezet maar nog niet alles.
Ik denk dat je beter contact kan opnemen met de voorzitter van de SVBD aat schaap.
Hij is de stuurende kracht achter de fusie met de vlaardingse en mogelijk ook de schiedamse hsv.
Het is de bedoeling zoveel mogelijk verenigingen binnen het SVBD te krijgen zodat het HH delfland in de nabije toekomst met maar 1 sportvisorganisatie te maken heeft.
Bart
Marco heeft hier al heel veel neer gezet maar nog niet alles.
Ik denk dat je beter contact kan opnemen met de voorzitter van de SVBD aat schaap.
Hij is de stuurende kracht achter de fusie met de vlaardingse en mogelijk ook de schiedamse hsv.
Het is de bedoeling zoveel mogelijk verenigingen binnen het SVBD te krijgen zodat het HH delfland in de nabije toekomst met maar 1 sportvisorganisatie te maken heeft.
Bart
-
Aart Lokhorst
Bart, Aat Schaap ken ik wel. Maar mijn vraag was niet over die fusies, maar over de inhoud van de gesloten overeenkomst m.b.t. de visrechten.
-
Bernard Holtkamp
Aart .
Wat er in staat weet ik ook niet daar dit op bestuurlijk niveau is en ik alleen maar CVB werk doe.
Aat schaap kan je hier dus alles over vertellen.
Je weet hem te bereiken?
Bart
Wat er in staat weet ik ook niet daar dit op bestuurlijk niveau is en ik alleen maar CVB werk doe.
Aat schaap kan je hier dus alles over vertellen.
Je weet hem te bereiken?
Bart
-
Aart Lokhorst
Bart, bedankt voor je antwoord, ik zal contact met Aat Schaap opnemen hierover.
-
Martin Taal
Voor meer info: http://www.ghvdenhaag.nl/overdeghv/271d ... serij.html