heeft iemand ervaring met tuin-bonen/wittebonen in tomaten saus???
Kan ik het proberen of zou de karper het niet pakken?
(de bonen komen allebij uit blik)
bonen
- raymond van ommeren
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Tuinbonen niet, die eet ik erg graag zelf. Witte bonen in tomatensaus zijn o.k.
Mitsz
Mitsz
- raymond van ommeren
gewoon aan de hair doen en vange maar?
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Hangt een beetje van het water af, spul is nogal gevoelig voor witvis. Maar metname op cultuurwatertjes heb ik er erg goede ervaringen mee. En er zijn nog wel meer boonsoorten in potjes of blik die zeker het proberen waard zijn.
Witte bonen (of andere peulvruchten
) zelf koken in tomatenpuree of kerriepoeder (of soeppoeders) kan natuurlijk ook
.
Witte bonen (of andere peulvruchten

-
wat erg goed werkt zijn bruine bonen of kapucijners, waarbij de eerste bij mij de voorkeur hebben, want die zijn wat heler en steviger...
ik gebruik ze wel alleen maar bij het penvissen en dan direkt op de haak dus zonder hair..
succes alvast
groet'n Chris
ik gebruik ze wel alleen maar bij het penvissen en dan direkt op de haak dus zonder hair..
succes alvast
groet'n Chris
- robert grootenboer
Raymond,
ik heb dit toevailig vorige week geprobeert, ik heb er eerst mee gevoerd om het te gaan introduceren. Toen ik ging vissen en een capucijner en een bruine boon aan wou doen scheurde ze al. Toen ik inworp schoten ze er al vanaf, ik wierp nog geen 10 meter ver. Als ik jou was zou ik harde zoeken die je wel aan de hair kan doen.
Ik vind die nacht wel een dikke 20 plusser dus probeer het eens.
Veel succes ermee.
mvg,
robert.
ik heb dit toevailig vorige week geprobeert, ik heb er eerst mee gevoerd om het te gaan introduceren. Toen ik ging vissen en een capucijner en een bruine boon aan wou doen scheurde ze al. Toen ik inworp schoten ze er al vanaf, ik wierp nog geen 10 meter ver. Als ik jou was zou ik harde zoeken die je wel aan de hair kan doen.
Ik vind die nacht wel een dikke 20 plusser dus probeer het eens.
Veel succes ermee.
mvg,
robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
witte bonen heb je ook droog, dan kan je ze weken en aan je hair plaatsen, voeren en met bonen uit blik bijvoeren.
succes
succes
Als je er maar vertrouwen in hebt.
-
Witte bonen over een bedje van hennep... Just visual titbits... 

Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
-
Kidney beans kunnen ook zorgen voor een verrassend resultaat, zeker op dressuur water, waar de karper als de dood is voor ronde vormen en gekende geurtjes. Ik zelf koop de bonen bij een natuurvoedingswinkel. Laat de bonen wel altijd goed weken en doorkoken, aangezien ze in rauwe staat schadelijke stoffen bevatten. Voor de rest kunnen het echte killers zijn en is zelfs het instant succes vrij goed.
mvg,
Jordi
mvg,
Jordi