ik kom net terug van een sessie van het wilhelminakanaal. Ik heb in de nieuwe haven gezeten met een nieuwe vismaat. (Die ik trouwens tegen ben gekomen via kwo

Ongeloofelijk hoe snel zo'n stek populair kan worden

Maar daar zaten we. Weer geen piepje of springende karper, wel springende witvis en een hoop futen. En we dachten we gaan maar slapen want dit wordt niks. Om 4:00 wakker >> niks. Om 5:00 wakker >> nog niks. Daar gaan we dan dacht ik. En dan om 6 uur. piep piep... Ja, een lijnzwemmer (dacht ik). Piiiiiieeeeeeeeeeeeeep en mijn slip ging spontaan lopen. Ikke snel uit bed. Mijn bril lag nog in de tent en mijn laarzen stonden voor de tent. Deze mocht ik niet missen, want 3 nachten voor Jan met de korte achternaam is te erg.... Ik sloeg aan. Ik lag op 150 meter van mijn stek of zo... (handig zo'n roeibootje, je bereikt stekken waar je anders nooit komt) en maar trekken en amper weerstand voelen

Het blijkt een drukbeviste haven te zijn geworden en ik ben er heilig van overtuigd dat ik die vis heb gevangen door het eens anders te doen dan de rest. 2 jaar terug lag de overkant van de haven bezaaid met mosselbankjes, nu hebben ze er een jachthaventje neergezet... Waar moet dit heen!? Dus maar op een andere manier de karper zoeken

Tot slot wil ik mijn vismaat Erik bedanken voor deze schitterende sessie, want zonder hem had ik hem niet eens uitgevist...
En mensen, bedankt voor het lezen en een vruchtbaar karperjaar toegewenst

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Danny Jacobs op 2002-05-12 18:31 ]</font>