Blunders kunnen het zijn ik noem ze hilarische anekdotes
Ik ging met mijn huidige vismaat Marco mee vissen om te kijken of het wat was voor mij, ik ging gewoon met de vaste stok bezig en daar ging het al fout
Ik ging zitten op mijn net aangeschafte klapstoel, een scheur en daar zat ik op de grond

de zitting was finaal doormidden gescheurd, zo'n stoeltje moet toch wel 90kg kunnen hebben?
Later was ik alleen aan het vissen, mijn telefoon gaat, ik pak de telefoon maar was al over en dus de telefoon in mijn broekzak steken, niet dus maar wel plons

een snelle graai en ik had de telefoon te pakken die achter de beschoeiing was blijven hangen, op dat moment zie ik mijn stoel voor over vallen en zo het water in, kon ik weer gaan vissen
Een paar dagen later met mijn maat mee naar een kolk, gewoon met de vaste stok vissen, ik gooi in en ik lette even niet op de boom achter mij, je raad het al de dobber vast aan een tak, op mijn tenen gaan staan en een beetje trekken aan het simmetje, ik verlies enigszins mijn evenwicht en knak zei het middenstuk van mijn vaste stok

gelukkig had Marco een kleine vaste stok bij zich waarvan een middenstuk exact paste.
Afgelopen week was mijn maat aan de beurt, ik had een andere boilie werpstick gehaald omdat de vorige stuk was gegaan, Marco zal wel even boilies gaan werpen, eerst komt hij met het handvat naar mij toe dat volledig was afgebroken, later staat hij te scheppen met zijn schepnet, hij had de stick vliegles gegeven en had nog een stukje in zijn hand, hilarisch om te zien en mee te maken