Ja tuurlijk

Zo ook vismeel; is iets wat enorm brasem aantrekt, hiervan is een pellet een groot voorbeeld.
Wouter Witkamp schreef:@ Marco,
Ja tuurlijk, je kan het zo gek maken als je wilt. Maar er zit wel degelijk een wereld van verschil tussen een "instant" bol of een nauwelijks lekkende bol als het gaat om brasem vangst.
Zo ook vismeel; is iets wat enorm brasem aantrekt, hiervan is een pellet een groot voorbeeld.
Als je bol 2x in een sessie gepakt word is hij te brasem gevoelig, dan moet je het over een andere boeg gooien, zoals vismelen eruit en deze vervangen door neutralere smaken
Marco Mostard schreef:Dames en heren,
Noem alle methoden om brasemvangst te vermijden en hieronder een lijstje welke opties er zo al even bij me boven kwamen dobberen;
Groot, smaak neutraal aas, liefst singel gevist met een lange hair en evt. i.s.m. een korte rig. 'N put bevissen waar echt alleen karper in al z'n vette glorie z'n rondje zwemt en natuurlijk ook geheel niet vissen is een belofte dat 't goed komt. Een compacte 'partikel' voerplek en er een aantal meters buiten vissen, maar dan soms nog...
Ik zal er vast wel wat over het hoofd gezien hebben..!
Mix eens wat melkpoeder door je voer.
Het spul wat je in je koffie kan gooien.
Marco Mostard schreef:
Wouter, dat waren je woorden waar ik op reageerde. Nadien nuanceren mag hoor, maar ik denk dat alles al benoemd was...
Het gaat in mijn geval trouwens om een door brasem geteisterd water. Het was er voor de witvissers blijkbaar slecht brasem vangen. Vervolgens is er nog meer brasem op gezet, terwijl de kv-ers er gewoon volop slijmjurken aan de boilie e.a. aas kregen..!?
Jammer dat je niet op het 'hairlengte' ding terug komt.. Want dat zulk iets werkt staat vast, ook bij klein aas.