Het is natuurlijk heel vervelend als je zoiets overkomt.
Maar wat ik bedoel te zeggen is
doordat je 2x een slechte ervaring heb gehad met een fransman of een pool dat niet iedere fransman of pool daar op aangekeken mag worden, dat jij dat nou wel doet zegt veel over jou denkwijze.
En dan op die manier te reageren, van (( de muziek is net zo slecht als die gasten zelf )) terwijl je ze helemaal niet kent.
Iedegeval succes met je visserij en hopelijk overkomen jou dat soort dingen niet meer.
laten we het positief houden !!!
deze jongens van ryby doen erg hun best en het kost een hoop tijd en een hoop moeite.
Compilatie 2011 van Ryby (poolse karpervissers)
-
- Contacteer:
- Ron van Houtum
Dat is uiteraard een mindere ervaring en hoop het nooit zelf mee te maken
Hadden ze alles meegenomen bij je?
Maar weer Ontopic aub
Hadden ze alles meegenomen bij je?
Maar weer Ontopic aub
Beste Ron,
Even voor de duidelijkheid na mijn eerdere niet al te opbouwende kritiek
,ik vind het initiatief van jou vrienden uitstekend en heb op voorhand niets tegen Polen.
Sterker,ik heb er zelfs een bloed hekel aan als mensen Generaliseren omdat een bepaald persoon tot een bepaalde bevolkingsgroep zou behoren.
Ik had alleen zoiets om voor dit filmpje nu helemaal een onderwerp te openen hier op koffietafelpraat.
Misschien hadden jullie in het filmpje beter ook een boodschap kunnen verwerken en of anders in ieder geval wat inleidende tekst bij het filmpje over hoe het en waarom kunnen plaatsen!
Mariusz,
Goed initiatief en heel veel succes toegewenst.
Gr,
Mark
Even voor de duidelijkheid na mijn eerdere niet al te opbouwende kritiek

Sterker,ik heb er zelfs een bloed hekel aan als mensen Generaliseren omdat een bepaald persoon tot een bepaalde bevolkingsgroep zou behoren.
Ik had alleen zoiets om voor dit filmpje nu helemaal een onderwerp te openen hier op koffietafelpraat.
Misschien hadden jullie in het filmpje beter ook een boodschap kunnen verwerken en of anders in ieder geval wat inleidende tekst bij het filmpje over hoe het en waarom kunnen plaatsen!
Mariusz,
Goed initiatief en heel veel succes toegewenst.
Gr,
Mark
-
- Contacteer:
Mark Bres.
Ik heb zojuist een pagina bij geplaats waar het filmpje eigenlijk bij hoorden.
Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.
Belangrijkste is dat er wat aangedaan wordt na mijn mening.
MVG Sander
Ik heb zojuist een pagina bij geplaats waar het filmpje eigenlijk bij hoorden.
Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.
Belangrijkste is dat er wat aangedaan wordt na mijn mening.

MVG Sander