Heb nog geen super sessie's gehad tijdens een volle maan,heb wel eens een visje gevangen met volle maan,maar meestal blijf ik dan visloos.
Mvg...
Welke Maanstand?
- Daaf Wolters
Darko Zupanic schreef:John:
Daaf:
Karper is ook een vis, waarom zou een speciaal onderzoek moet komen tussen KARPER en de MAAN?
Ik vind knap dat je met je 18 jarige leftijd zoveel research hebt verricht betreffende natuurlijke invloeden…
Ik do dat jaar of 30 en durf niet zo snel iets te roepen en stellig te beweren…
Maar, ja, je hebt altijd baas boven baas!
dARKO
Ik geloof dat we elkaar hier niet helemaal begrijpen.
Waar heb ik het gehad over onderzoek tussen karper en maan? Ik merk op dat er waarschijnlijk per vis of per water verschillen zijn in de invloed die de maan eventueel zou hebben. Hierbij basseer ik mij op het feit dat er ook bij de meeste, zo niet alle, andere invloeden verschillen per water op te merken zijn.
Ik vraag me ook af waar jij je kennis over mijn hoeveelheid research vandaan haalt. Volgens mij deed ik namelijk geen comcrete uitspraken over wat de invloed van de maan (of andere invloeden) zou zijn.
Baas boven baas? Zo te zien ben jij degene die hier aan denkt, niet ik, ik kan me niet herinneren dat ik beweer het beter te weten dan iemand anders, ik geef alleen aan wat mijn bevindingen over dit onderwerp zijn.