Ik wil hier gewoon één sessie maken, dus geen thuiswater van maken,
niet 500 keer gaan vissen om eea uit te vinden. Gewoon één keer zoals in 1 keer.
Gewoon lezen heren, lezen, lezen.........
Patrick Hitija schreef:Geachte MvVelzen...,
In aansluiting op het betoog van Marijn, heel karpervissend nederland ( de goede en de slechte!!) zitten op dit board en kenne dus meelezen...
En de, met hard werken, vergaarde info willen de meeste dus niet klakkeloos op een publiek forum kwakken..
Volgens mij sloot ik af met ;
reacties dus maar het liefst via een persoonlijk berichtje ?
Patrick Hitija schreef:Geachte MvVelzen...,
Het rare is dat als je bij een karperaar een praatje maakt hij vaak wel alles verteld als je geinterresseerd bent.
Hierin ligt ook mijn tip voor jou "verborgen"....
Kost je 1 dag en je komt veel verder....
 ...

Dat begrijp ik wel, maar feit is dat een visser die daar nog steeds zit te vissen nooit het achterste van z'n tong laat zien, logisch. Waar ik op hoopte was een PB van iemand die daar in het verleden heeft gevist en het niet erg vind om iemand te helpen die daar slechts één keer wil vissen...
Patrick, ik heb jou even een paar keer ge-quote om eea iets duidelijker te maken.
Ik ga verder ook helemaal mee in het verhaal van Marijn, alleen niet over het op 't board gooien, was mijn vraag ook helemaal niet.
Verder heb ik niet eens zin om in te gaan op de geweldige reacties van sommige anderen....Zegt meer over hen dan over mij.
Hen zal ik daar dus wel tegenkomen ? !
Ben blij dat er toch mensen wat tips willen geven, en niet alleen maar mee gaan blaten als de trend gezet is. Schaapjes !