haak was in ieder geval scherp

Arjan van Dijk schreef:En hoe registreer je een terugzakker dan?
Dubbele swingers dus...
ArjanMarijn van den goor schreef:Je swingers achterste voren doen !:D

?  poeh wat een spul nice man
?  poeh wat een spul nice mankoen bril schreef:Arjan van Dijk schreef:En hoe registreer je een terugzakker dan?
Dubbele swingers dus...
ArjanMarijn van den goor schreef:Je swingers achterste voren doen !:D
Volgens mij valt de lijn dan slap bij een terugzakker dus een aanbeet komt ook dan wel door.
Dries Jacke schreef:Ik dan ook maar. Banksticks opstelling
davey knol schreef:vind het zo'n onzin dat camo spul, je betaald er fucking veel voor en het heeft geen meerwaarde, voor dat geld wat je meer betaald voor je camo koop ik liever duren haken? of wat anders
 Smaken verschillen m8. Laat Dries lekker met zn camo spul vissen
 Smaken verschillen m8. Laat Dries lekker met zn camo spul vissen   En jij met dure haken, die Dries misschien ook wel gebruikt
 En jij met dure haken, die Dries misschien ook wel gebruikt 
 wel apart dat juist die camo er zo stoer uit ziet, terwijl het juist niet moet opvallen
  wel apart dat juist die camo er zo stoer uit ziet, terwijl het juist niet moet opvallen  
davey knol schreef:Dries Jacke schreef:Ik dan ook maar. Banksticks opstelling
]
mooi hoor stel je voor dat misschien de karper het wel ziet staan op de kant :S :S
vind het zo'n onzin dat camo spul, je betaald er fucking veel voor en het heeft geen meerwaarde, voor dat geld wat je meer betaald voor je camo koop ik liever duren haken? of wat anders

bespaard me op jaar basis weer een paar centen. Kan ik nog een setje camou clipons halen voor mn andere piepers.
 bespaard me op jaar basis weer een paar centen. Kan ik nog een setje camou clipons halen voor mn andere piepers.   

) maarja die val ik er ook niet mee lastig datie zoveel geld uitgeef voor een broek.
 ) maarja die val ik er ook niet mee lastig datie zoveel geld uitgeef voor een broek. (ben er zelfs een beetje jaloers op
 (ben er zelfs een beetje jaloers op  )
 ) 

Martin Doelman schreef:Mn setup voor op de boot

word gelijk helemaal opgeblazen, van een mug een olifant gemaakt enz...
  word gelijk helemaal opgeblazen, van een mug een olifant gemaakt enz... 

, zie een paar supersetjes voorbij komen
, zie een paar supersetjes voorbij komen   ...
 ...