Enkel kut dat ze zo snel bot zijn voor de rest top.
mzzl
robert de jong schreef:En de combirig werkte weer niet, snap het gewoon niet![]()
Martijn de Boer schreef:Nick,
Fluorcarbon aan de oppervlakte??![]()
Zeker het Engelse forum niet gelezen.
Martijn.
Nick Flip schreef:Martijn de Boer schreef:Nick,
Fluorcarbon aan de oppervlakte??![]()
Zeker het Engelse forum niet gelezen.
Martijn.
Vertel?
Martijn de Boer schreef:Zo dun en onzichtbaar mogelijk vissen, juiste oplossing?"
robert de jong schreef:Zouden jullie mijn lieve teflon superhook niet zo willen pesten?
Als ie zo terugkomt vind ik dat een beetje zielig, en nou laat je hem ook nog te kijk staan als mietje, terwijl waarschijnlijk de inhaking gewoon niet goed was
Denk dat ik er nu ongeveer 450 heb gebruikt, en ik heb er 2 uitgebogen, 1 op een paal, 1 op een vis maar dat was met een probeersel rigje, dus eigen schuld.
Vind ook dat bij deze haken er een uitzonderlijk hoog percentage bruikbare haken in een pakje zitten, eindelijk een goede haak waarvan je niet het halve pakje moet weggooien
Openbuigers zijn soms denk ik een beetje maandagochtendchinees haken, ken ook iemand die een half pakje owner flyliner cuttingpoint haakjes openboog, ook heel knap.
O en Rude, als we straks gaan vissen vissen we met mijn rigs en daar heb je de keuze uit superhook, superhook of superhook, maat 6.