OP tijd naar bed Sjaak

Kees Verheij schreef:Je bent wel een zelfingenomen mannetje Sebastiaan.
En dat je zoveel instemmende PM's krijgt (althans beweert te krijgen) geeft wel aan dat het niveau (nivo) van veel boardbezoekers nogal te wensen overlaat.
Dat je eens buiten het nachtvisseizoen en dan ook nog met een derde hengeltje ergens in de rimboe op groot water vist zal me dan nog een biet zijn (zolang niemand er last van heeft of je uberhaupt ziet, maar met dat artikeltje viel je eigenlijk al door de mand wat mij betreft), maar dat je zelfs te beroerd bent om daar een vergunning voor aan te schaffen, nou daar zakt me de broek toch van af.
Geef me daar nou eens een goede reden voor, het geld zal toch niet het probleem zijn? En geloof me, er worden best ook goede dingen van gedaan, het gaat echt niet allemaal naar de BOA's.
1 ding ben ik wel met je eens, wordt asjeblieft geen lid van de KSN!
Niet dat daar alleen heiligen en brave hendrikken lid van zijn, maar dat terzijde.
Met het gehele jaar door legaal op een rivier nachtvissende groet,
Kees
Chris Noorlander_ schreef:(Kees) Even zomaar een vraag hoor, tussendoor
Wat is precies het verschil tussen het vissen met een derde hengel buiten het nachtvisseizoen en het vissen zonder vispas?
Waarom is het ene niet erg en het andere wel?
m.v.g. Chris
Peter van de Sande schreef:Sebastiaan,
Dat je een stelling op een forum zet die uiterst links of uiterst rechts zit is logisch. Een stelling zet je nu eenmaal niet neer met een poldermening of op een "iedereen moet zich erin kunnen vinden"-manier. Waar de meeste mensen op dit board zich waarschijnlijk wel aan ergeren is de wijze waarop er gescholden, gestookt en beschimpt wordt. Meestal is dat een uiting van je eigen onvermogen om jezelf op een normale, volwassen manier in een discussie te presenteren. Op deze manier verlies je een discussie altijd. Je wint niet door harder te schreeuwen, meer te schelden of te laten zien dat je van iemand anders nóg iets ergers of kwetsenders weet. Een discussie win je met een gefundeerde mening onderbouwd met argumenten. Tot nu toe heb je daar nog niet zoveel van laten zien.
Discussie is goed, maar op deze manier laat je zien dat het niveau van de gemiddelde Nederland(se karpervisser)er de laatste jaren hard achetruit holt.
Mét of zonder vergunning!

remon van dusschoten 2 schreef:ruik ik hier dan toch een stukje hoogmoed

Peter van de Sande schreef:Hoef niet te generaliseren. Ik neem jouw schreeuwende mails als graadmeter en dan kom ik vanzelf op mijn mening. Of ik je nu ken of niet heeft daar niets mee te maken.
Ik lees heel veel blabla en weinig argumenten, behalve het argument dat je tóch altijd iets fout doet al heb je voor honderden euro's vergunningen.
Moet je dáár eens iets aan doen. Probeer eens om niets fout te doen en tóch vis te vangen. Dán krijg je misschien respect van anderen. In één ding heb je gelijk. Je bent geen gemiddelde nederlandse karpervisser. Een goed verstaander....
remon van dusschoten 2 schreef:Regels zijn regels en daar dien je je eigen aan te houden.Doe je dit niet laat je toch zeker je zelf van je slechte kant zien.kies je voor het goede het gaat je goed kies je voor het slechte het gaat je slecht.koop gewoon die vergunnig stel dat we met zijn alle geen vergunnig meer kochte.Waar moet dat dan heen.mar goed als je denkt dat het stoer is om te roepen dat je vis zonder vergunning mijn zegen heb,erg jammer dit
 (uit mn hoofd zo ergens midden jaren 60>?) Daarvoor kon je ongestoord je ding doen aan de waterkant.
 (uit mn hoofd zo ergens midden jaren 60>?) Daarvoor kon je ongestoord je ding doen aan de waterkant.