Welke beetmelders voor een budget van ca 200


Plaats reactie
Eelke Terpstra
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-03-2003 01:00
Locatie: Groningen

16-06-2017 13:54

Hallo,

Aangezien mijn `The Beasts` inmiddels aan vervanging toe zijn ben ik op zoek naar een nieuw setje beetmelders en natuurlijk voorzien van een draadloze sounderbox. Zelf weet ik er te weinig van en vind ook niet veel duidelijkheid op het net vandaar dat ik deze vraag hier stel.
Er hoeven wat mij betreft niet te veel functies en knopjes op te zitten, wat er niet is kan ook niet kapot.

misschien handig om te weten: ik vis niet erg veel c.a. 15 nachten per jaar en nog een paar dagsessies, ik blijf altijd bij mijn hengels in de buurt dus een enorm bereik is niet nodig, niemand hoeft te weten dat ik er een vis aan heb, dus erg veel lawaai hoeft niet uit de beetmelders of reciever te komen.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen, alvast bedankt voor je reactie!

Groet,
Eelke
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-06-2017 14:24

heb laatst de JRC Radar CX Set gezien en zagen er gelikt uit,.. en qua prijs vallen ze ook mee. Zag een setje bij koster voor 160 euro 3+1. voelde solide aan en waren strak agewerkt vond ik.. en je kan verwachten van JRC dat ze wel een tijd mee zullen gaan..

hier alvast een link ( zo goed marco :P )
http://www.henkkoster.nl/jrc-radar-cx-3 ... -blue.html
Let wel,... dit zijn alleen blauwe, maar je hebt ze ook in multicolor.

succes met je keuze.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

16-06-2017 16:31

Die jrc 's niet kopen! 1 piepje op de beetmelder en bij de ontvanger lijkt het alsof je een run krijgt. Zwaar irritant en je hebt geen flauw idee wat er gebeurt. Misschien zijn de nieuwe van strategy iets, kijk anders eens naar mad en wacht op een kortingsactie.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-06-2017 20:40

Remon v Wanrooij schreef:Die jrc 's niet kopen! 1 piepje op de beetmelder en bij de ontvanger lijkt het alsof je een run krijgt. Zwaar irritant en je hebt geen flauw idee wat er gebeurt. Misschien zijn de nieuwe van strategy iets, kijk anders eens naar mad en wacht op een kortingsactie.



Wat een onzin... heb ze niet in aktie gezien maar wel ff een testje gedaan met stukje lijn en ja ze klinken wat anders maar 1 piep klinkt niet als een run... denk dat je ze verkeerd heb afgesteld of er is iets anders..

En die atts 2e hands zijn ook mooi maar houdt er rekening mee je hebt altijd je ontvanger nodig en qua instellen is het ook niet je van het...maar ze z8jn zeker wel hufterproef dat is een feit.

Anders kun je ook kijken voor 2e hands setje van fox op marktplaats... er is dus eigenlijk genoeg keuze voor jou budget.

Succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

17-06-2017 23:43

Wat een onzin... heb ze niet in aktie gezien maar wel ff een testje gedaan met stukje lijn en ja ze klinken wat anders maar 1 piep klinkt niet als een run... denk dat je ze verkeerd heb afgesteld of er is iets anders..

Zeker geen onzin, het waren ook niet mijn beetmelders. 1 piep op de beetmelder gaf serieus 1 lange toon op de ontvanger van enkele seconde. Niks fout ingesteld en volgens de winkel hoort dit bij de beetmelders. Deze set werd dus weer doorverkocht en vervangen voor een setje van MAD.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-06-2017 10:29

Remon v Wanrooij schreef:Zeker geen onzin, het waren ook niet mijn beetmelders. 1 piep op de beetmelder gaf serieus 1 lange toon op de ontvanger van enkele seconde. Niks fout ingesteld en volgens de winkel hoort dit bij de beetmelders. Deze set werd dus weer doorverkocht en vervangen voor een setje van MAD.


Nogmaals... dit klopt niet. De ontvanger geeft inderdaad een iets ander geluid dan de melder maar gaat echt niet enkele seconde door op 1 piep van de melder.. maar goed ga er verder niet meer op in..

Voor de topic starter... check ze in de winkel alvorens je melders gaat kopen en succes met je nieuwe aankoop welke je ook neemt ;-)

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

14-07-2017 14:15

Att's zal ik sowieso niet nemen. Heb ze zelf gehad. Een erg groot nadeel is dat alleen de ontvanger zorgt voor geluid. Stopt je ontvanger er ineens mee, zit je met de gebakken peren. Is mij meerdere keren overmaken.
~~Dreams can be true.~~
Plaats reactie