Marco, de boot zal in principe alleen gebruikt worden voor een buitenland trip. Dus wel wat grotere wateren en spullen verplaatsen e.d. Verder wellicht een keer op de snoek in Nederland. Voor mijn sessies in NL heb ik eigenlijk (nu nog) geen boot nodig.Ik heb daar toen eens geprobeerd een Fishfinder te bestellen, maar na een maand ofzo was die nog steeds niet leverbaar.
Later weer eens een semie tractie accu besteld, bleek later ook weer niet leverbaar....
Ik gebruik idd een kleine start accu,
VMF Green 55 Amp.
Is uiteraard niet specifiek voor elektromotoren, mag je niet leegtrekken etc etc .
Maar voor "gewone" sessies waarbij je niet 500+ meter uit moet varen een weekend lang, dan werkt zo'n klein handzaam accuutje gewoon perfect.
Mijne gaat iig al jaaaaaaren mee.
En volgens mij vist Mitchel meer nachtjes en op relatief kleinere wateren.
Dus ik denk toch dat het verstandig is om een motor aan te schaffen met wat meer power. Een semi tractie accu lijkt mij daarom ook niet geheel overbodig.
Als ik naar betreffende set kijk (los). Dan zou ik de motor kunnen kopen voor 230,-, de accu voor 110,- en de lader voor 60,-. Alles excl. verzendkosten. Dus ik vraag me af of je veel voordeliger uit zal komen. Een kleinere Rhino, bijvoorbeeld de 44 zie ik niet in kortstaart versie. De 34 wel, maar lijkt me te licht.