ik zat zo is te zoeken naar wat leuke float hengels en kwam via ebay best wat leuks tegen.
Maar me oog viel eigenlijk op de JW Young hengels,.. vind ze er strak uit zien alleen uiterlijk zegt niet veel
 . Verder kwam ik met google niet echt veel nederlandse reviews tegen of was er andere informatie of iets vinden, wel is er een site joyoffishing.bl die ze verkoopt, maar dat zijn belachelijke prijzen ten opzichte van engeland, dus mijn vraag wie o wie heeft iets van jw young en wat vind je er van.
. Verder kwam ik met google niet echt veel nederlandse reviews tegen of was er andere informatie of iets vinden, wel is er een site joyoffishing.bl die ze verkoopt, maar dat zijn belachelijke prijzen ten opzichte van engeland, dus mijn vraag wie o wie heeft iets van jw young en wat vind je er van.Alvast bedankt voor de reacties.
Tight Lines!!!

) Is het toch niet wat ik er van verwacht heb, dan kan ik er heus iemand wel blij mee maken toch..
) Is het toch niet wat ik er van verwacht heb, dan kan ik er heus iemand wel blij mee maken toch..