Voorstellen

Plaats reactie
Marijke Damsma

16-06-2013 16:24

Hallo allemaal,

Ik ben Marijke, 22 jaar en jawel.. Een vrouwlijk visser.

Ik lees altijd graag berichten op dit forum, veel hiervan zijn erg leerzaam en zet aan tot denken over je materiaal en aasgebruik. Nu ik mij hier heb geregistreerd zal ik mij dan ook even netjes voorstellen.

Ik ben twee jaar geleden begonnen met het vissen op karper samen met mijn jongere broertje. Hiervoor heb ik ook wel gevist op witvis en paling. Ik kan super genieten van de rust en de natuur om me heen als ik aan een water zit. Natuurlijk is de verstoring van de piepers een welkome onderbreking. Veel geluk met mijn vangsten heb ik helaas nog niet gehad dit jaar, maar wat niet is kan nog komen. Mijn visuitrusting is basis maar compleet, geld voor veel voorvoeren is er niet en dus ben ik altijd een beetje afhankelijk van het geluk (of de honger van de karpers). Ik vis altijd overdag, aangezien ik als vrouw toch niet met een veilig gevoel aan de waterkant zou liggen.

Op dit moment is mijn broertje erg druk met school/werk/andere hobbys en ga ik wel vaak (jawel!) met mijn moeder vissen. Het verslinden van boeken is hierbij een beetje een gecombineerde hobby. Het leek mij erg leuk om op dit forum nieuwe mensen te ontmoeten, en misschien eens samen een (het liefst meer) karper te vangen.

Ik denk hiermee eerst voldoende over mezelf te hebben verteld. Wil je wat meer over me weten kan je natuurlijk altijd een PM sturen!

Marijke Damsma
Marco Mensing

16-06-2013 17:02

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Kees Ouwehand

16-06-2013 17:19

Hoi Marijke,

Schoolvakantie komen eraan. Dus, wie weet. Welkom op CarpBoard.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Frenk de Gruiter

16-06-2013 22:19

Hoi leuk,

hopelijk kun je hier veel bijleren. Welkom!
R de Winter
Contacteer:

17-06-2013 09:45

nou welkom dan maar hier ;)

en boeken verslinden en vissen gaat prima samen hoor.

have fun here.
Oja joh!!!
Plaats reactie