Ik heb vandaag een vis gevangen waar ik het bestaan van wist, maar die ik nog nooit op de kant had gezien.
Leeeeeeeeeelijk! Maar desalniettemin leuk om de 'mythe' een keer te vangen.

Een Japanse wokkel.
Philip Du Puy schreef:Haha, de maand van de wokkels!
Shit happens Ferio, je hebt een mooi grasmatje kunnen vinden gelukkig. Komt deze vis toevallig uit Bent.....? Daar zwemt namelijk ook een wokkel van een gelijk formaat als jouw vis, zie hem iedere zomer maar krijg hem niet gevangen.
waar had je hem op ,zalmeitje of een broodvlieg?
ben scholten schreef:echter nog nooit een gevangen met de pen.
Philip Du Puy schreef:Haha, de maand van de wokkels!
Shit happens Ferio, je hebt een mooi grasmatje kunnen vinden gelukkig. Komt deze vis toevallig uit Bent.....? Daar zwemt namelijk ook een wokkel van een gelijk formaat als jouw vis, zie hem iedere zomer maar krijg hem niet gevangen.
wouter veuger schreef:zoals gezegd ben ik het laatste jaar bezeten geraakt van het vliegvissen(snoek en ruisvoorn)maar afgelopen week heb ik de penstok weer eens van stal gehaald.
Ferio Sterk schreef:een mooie spiegel
ben scholten schreef:Ik geloof je gelijk maar het is niet zo zeer bedoel als commentaar mar meer als voorlichting want er zijn er helaas nog genoeg die op pad gaan zonder mat helaas.
Tip: leg de vis volgende keer op de mat en draai dan om.
Je zal niet de eerste zijn die een vis laat vallen als deze plotseling spartelt.
Gr ben