JRC X-lo chair
- Lesley van Dinter
Ik zit te denken om een klein stoeltje erbij te kopen, ik dacht zelf aan de JRC x-lo. Iemand zo'n stoel en goede of slechte ervaring hier mee?
Gr.
Gr.
©
-
Heej Lesley,
Ik heb deze, de Nash Tackle Indulgence Low Chair.
Heb ook in de JRC gezeten, maar de Nash zat net iet beter/lekkerder en vooral iets hoger zodat je er net beter uitkomt.
Ook de verstelbare achterpoten, moddervoetjes en zachter doek maken het verschil.
Ik kan deze stoel met gemak als een rugzak op mijn rug dragen, heb er een band aangemaakt.
Gewicht volgen opgave 5,4 kg.
De JRC volgens opgave 3,1 kg.
Ik heb deze, de Nash Tackle Indulgence Low Chair.
Heb ook in de JRC gezeten, maar de Nash zat net iet beter/lekkerder en vooral iets hoger zodat je er net beter uitkomt.
Ook de verstelbare achterpoten, moddervoetjes en zachter doek maken het verschil.
Ik kan deze stoel met gemak als een rugzak op mijn rug dragen, heb er een band aangemaakt.
Gewicht volgen opgave 5,4 kg.
De JRC volgens opgave 3,1 kg.
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Ik ben ook toe aan een nieuw stoeltje dat ook bij langere sessies in het tentje past. Die paar KG neem ik voor lief, de instelmogelijkheden van die Nash zijn net even fijner. Zoals Guido zegt: Net wat hoger, en die Indulgence serie is ook echt Indulgence
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
- Lesley van Dinter
Guido,
Die Nash ziet er inderdaad een pak beter uit, helaas komt dat het lage gewicht niet ten goede. Ik heb nu altijd mijn Fox recliner mee maar was juist op zoek naar een lichter alternatief. De fox weegt opgegeven 6kg, de JRC dan mooi een 3kg lichter. Als ik die Nash zou nemen zit ik haast weer op het gewicht van die 6.. Ik denk er nog even over na, het volume zal wel minder worden dus dat is wel een voordeel.
Gr.
Die Nash ziet er inderdaad een pak beter uit, helaas komt dat het lage gewicht niet ten goede. Ik heb nu altijd mijn Fox recliner mee maar was juist op zoek naar een lichter alternatief. De fox weegt opgegeven 6kg, de JRC dan mooi een 3kg lichter. Als ik die Nash zou nemen zit ik haast weer op het gewicht van die 6.. Ik denk er nog even over na, het volume zal wel minder worden dus dat is wel een voordeel.
Gr.
©
-
Neem 5 stukken lood van 100 gram minder mee, je literse fles water halfvol, half kilootje voer minder, en losse bankstick ipv rodpod en je zit overheerlijk en zelfde kiloos mee te nemen!!!
- michel Tja
- Contacteer:
ik heb die stoel ,en is superlicht en zit heerlijk
kan ook makkelijk aan je stuur van je fiets gehangen worden voor korte sessies.
die Nash zal wel nog beter zitten, maar die JRC doet het voor mij meer dan prima.
kan ook makkelijk aan je stuur van je fiets gehangen worden voor korte sessies.
die Nash zal wel nog beter zitten, maar die JRC doet het voor mij meer dan prima.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz
R.I.P Deniz
- Lesley van Dinter
guido berkmortel schreef:Neem 5 stukken lood van 100 gram minder mee, je literse fles water halfvol, half kilootje voer minder, en losse bankstick ipv rodpod en je zit overheerlijk en zelfde kiloos mee te nemen!!!
Haha, ja Guido daar heb ik allemaal al op gerekend. Heb al een lichter foudraal voor 2 hengels, tas helemaal uitgemest en alleen het nodige er in gelaten, leadbag drastisch geleegd, losse banksticks inderdaad (mischien nog vervangen voor alu), maar dan alleen nog die stoel..
Gr.
©
- stefan laurijssens
ik zou voor de nash gaan, als ik het zo bekijkt naar die van jrc, vind ik het niet handig dat je de achterpoten niet kan verstellen.
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
- leen goudappel
Zou toch echt een stoel nemen met leuningen natuurlijk maar dan ook met een verstelbare knop en dat de stoel standaard al wat hoger op de poten staat. Zit namelijk veel lekkerder.
Maat van me heeft er 1 van Nash en zal er ook binnenkort 1 aanschaffen,het kost iet wat meer maar je zit zeker lekkerder.
En je bent niet afhankelijk van 1 stand.
Maat van me heeft er 1 van Nash en zal er ook binnenkort 1 aanschaffen,het kost iet wat meer maar je zit zeker lekkerder.
En je bent niet afhankelijk van 1 stand.
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
- robert smith
FFF een vraag, tot hoeveel kg s, kunnen die stoeltjes belast worden?
mvg!
mvg!
- stefan laurijssens
tot hij scheurt hahah (flauw grapje ik weet)
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
- robert smith
Geeft niet hoor! Weeg zelf +/- 100. Noem het stevig, noem het dik! Maar ook ik probeer het gesjouw richting water te minimaliseren, vind het hele mooie stoeltjes! Ben van plan er ook een aan te schaffen. Daarom mijn vraag!
mvg.
mvg.
-
Robert,
Ook daarom mijn keuze voor de Nash, ga ook richting die 3 getallen, maar laat me gerust in de stoel zakken.
Bij die JRC twijfelde ik daar lichtjes over..........
Wat betreft het minimaliseren van gesjouw richting de waterkant helpt maar één ding: afvallen!!!
Ook daarom mijn keuze voor de Nash, ga ook richting die 3 getallen, maar laat me gerust in de stoel zakken.
Bij die JRC twijfelde ik daar lichtjes over..........
Wat betreft het minimaliseren van gesjouw richting de waterkant helpt maar één ding: afvallen!!!
Heb er nog zo'n JRC stoeltje te koop. Voor €35 mag je hem komen halen...
Btw leuk stoeltje, vind het alleen jammer dat je achteraan geen hoogte kan regelen voor de rest een prima licht en compact stoeltje...
Btw leuk stoeltje, vind het alleen jammer dat je achteraan geen hoogte kan regelen voor de rest een prima licht en compact stoeltje...
- Lesley van Dinter
Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik hem zeker gekocht om hem te proberen.
Gr.
Gr.
©
- Rico Coolen
Ik heb ook de JRC X-lo chair!
Perfect ding. Geen problemen mee gehad en vooral voor korte sessies ideaal! Zie het probleem niet zo in dat de achterpoten niet instelbaar zijn..
Perfect ding. Geen problemen mee gehad en vooral voor korte sessies ideaal! Zie het probleem niet zo in dat de achterpoten niet instelbaar zijn..
Als je een mooie platte ondergrond hebt niet nee...
- robert smith
Peter, zo verkoopt je stoeltje niet!
- michel Tja
- Contacteer:
ik weeg 96 kg en ik plof gewoon neer in die (betaalbare) jrc X-lo
als je die voorpoten omhoog brengt zit je heerlijk naar mijn mening,en als ik echt wil chillen ga ik languit op mn stretcher liggen.
als je die voorpoten omhoog brengt zit je heerlijk naar mijn mening,en als ik echt wil chillen ga ik languit op mn stretcher liggen.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
R.I.P Deniz
R.I.P Deniz
robert smith schreef:Peter, zo verkoopt je stoeltje niet!
dom dom dom he nu ja, ben er wel eerlijk in he!
- Patrick lamers
Ik heb de jrc contact chair, met de armleunigen. Echt een geweldig ding vind ik. Alle poten traploos verstelbaar. Lkkr snel in te klappen. Heb h'm gekocht voor €65.- als ik het goed heb. Op papier kan die iets van 115kg houden ofzo gewicht is alleen iets minder, 5kg maar kan h'm heel makkelijk meenemen.
Hopelijk heb je hier wat aan
Groet patrick
Hopelijk heb je hier wat aan
Groet patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
- Lesley van Dinter
Heb zaterdag de x-lo van Jrc bekeken, mooi licht en daar gaat het mij om. Als ik comfortabel en uitgebreid wil zitten neem in mijn Fox wel mee. Toch wil ik eerst nog even die nash gaan zien.
Gr.
Gr.
©