Luxe probeempjes heb je altijd, ga er thuis niet voor zitten (het is dat ik even twee personen moest PB-en voor verzonden spulletjes) dus gluur ik even mee.
Morgen om 06:00 begin ik weer dus dan gaan we weer

stefan laurijssens schreef:hebben jullie middag dienst, omdat jullie rond deze tijd aan het praten zijn
henry stotijn schreef: karperscene?en dan idd bij de link ook nog zo,n kutrig zien met zo,n megahaak en de 3 bolletjes vol tegen de haakbocht aan!! tjonge jonge hoest mogelijk,een boilliehoer dusss
K. van den Herik schreef:vorige week mocht je er nog gewoon vissen, niks prive aan...
henry stotijn schreef:hey leen waarom dit??? we begrijpen elkaar toch wel over het desbetreffende water?? of niet ,mocht het niet zo zijn zeg het dan effe dan zal ik er voor zorgen dat er komend voorjaar minimaal 10 man of 20 man bijkomen op dat water maar dan starten ze op jou stek OKE???kan hoor geen probleem dan vermeld ik het water meteen op dit onderwerp!!!!!ik vis er waarschijnlijk toch niet dan,, en al zou ik er wel van plan zijn om te gaan vissen zelfs dan doe ik het!!!zeg het maar jou dag vandaag??