Heb pvv gestemd om een paar redenen:
- bezuinigen is noodzakelijk. Maar dan ook overal op. Ja ook de linkse hobbies.Ook de hulp aan Mozambique. Laat ze daar maar belasting betalen
- Ik ben van mening, dat de islam gebruikt wordt om macht te verkrijgen. Hier moet wat aan gedaan worden.
- Nederland is gewoon vol. Of we moeten er 1 grote stad van willen maken. Ongebreidelde vluchtelingenstroom uit allerlei landen kunnen we ons niet veroorloven.
- Dubbele paspoorten is de grootste onzin ter wereld: 18 jaar? Kiezen A of B
-Strenger en begrijpelijker straffen. 18 jaar is 18 jaar en niet 6 jaar en 3 maanden en na 2 jaar begeleid verlof.
- Vluchtelingen die crimineel worden horen hier niet
- iets doen aan de oververtegenwoordiging van sommige bevolkingsgroepen in de criminele sfeer: pamperen hielp niet
- 3 slag uit
- meer politie
- betere gezonheidszorg
- hoofddoekjes? Zelfde als in Turkeije. Kleine opmerking: Kom regelmatig in Utrecht o.a. bij Reaal. Als ik dan zie hoe de dames zich kleden, incl hoofddoek, dan is dat toch ff anders dan in sommige wijken van onze grote steden. Soms verdraai je je nek
- 3 slag uit.
- burka? Doe maar gewoon thuis op de bank
-AOW? 65 jaar vanaf nu en per jaar 1 maand langer tot 67,5 doorwerken.
- Werken? Moet lonen.
- Hypotheekrente aftrek? Mag blijven, weet echter een ebtere oplossing, simpeler ook.
- Omtwikkelingshulp? Alleen wat echt nodig en op wijze die helpt
- eu? Afschaffen
Verder wil de pvv een weg inslaan, waarop de eerste schreden zijn gezet door de lpf: Power to the people en de ambtenaren zijn slechts aanwezig om het the people gemakkelijk te maken en niet andersom.
Zal best nog wat vergeten zijn, doe het maar uit mijn hoofd en hele losse pols.
Ben ik racist? Nee. Sluit ik mensen uit? Nee.
Is de pvv dat? Kan, maar wrijven hielp niet.
Graag verwijs ik naar de foto op de voorpagina spits: PVV sluit niemand uit, delen van het volk willen wel pvv stemmers uitsluiten.
Kees, waren het jou voorouders dan die de pilgrims er hier hebben uitgetrapt?
PS
Sorry Mourad, dacht echt dat je Afghaan was.
Iran vind ik dus precies een land waarvan vluchtelingen terecht ook bij ons zijn terecht gekomen. Vaak mensen die voor of namens Nederland werkzaam waren en alleen al daarom vervolgd (dreigde te) worden.