wat is het gewicht van je gevangen vis


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

15-04-2010 12:34

Ik doe alleen aan wat aan overgewicht. Beetje sonjabakkeren bijvoorbeeld...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
K. van den Herik

15-04-2010 15:04

Wel uitkijken...

Afbeelding
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

15-04-2010 15:32

Kees Verheij schreef:Ik doe alleen aan wat aan overgewicht. Beetje sonjabakkeren bijvoorbeeld...



Van je werk moet je de beweging ook niet hebben he :D
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

15-04-2010 15:35

Nee, en ga ik een keer rennen, raak ik geblesseerd...

Kanoen, da's ook goed, en dat doe ik wel eens.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

16-04-2010 09:33

PPPfffffffff..............je zou toch elke avond verplicht van achter je computer de hersenloze posts moeten beantwoorden met nog minder functionele posts.....

Je kan beter je tijd in "Bier drinken" steken. Dat levert tenminste nog iets op.....(Een extra stootje in bed of een onbezonnen vissessie)

Wat is het gewicht van je gevangen vis? Ik tel ze tegenwoordig bij elkaar op....Zo heb ik al flinke PB's gescoord.... :roll:

Die "Smilies" word je ook al zo moedeloos van.....

Ik zie dat iedereen hier gewoon nog lekker door hobbelt....alleen van Henri zie ik niet zoveel meer......

Wordt er ook nog wat gevangen? Op de 37 en 39 kg vissen na?

Heeft iemand nog een tip voor me? (Behalve om te vissen met WF baits :lol: )

Kut Smilies.

Gegroet,

Kerger.
Vissen is een religie, geen hobby!
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

16-04-2010 12:27

stephan kerger schreef:PPPfffffffff..............je zou toch elke avond verplicht van achter je computer de hersenloze posts moeten beantwoorden met nog minder functionele posts.....

Je kan beter je tijd in "Bier drinken" steken. Dat levert tenminste nog iets op.....(Een extra stootje in bed of een onbezonnen vissessie)

Wat is het gewicht van je gevangen vis? Ik tel ze tegenwoordig bij elkaar op....Zo heb ik al flinke PB's gescoord.... :roll:

Die "Smilies" word je ook al zo moedeloos van.....

Ik zie dat iedereen hier gewoon nog lekker door hobbelt....alleen van Henri zie ik niet zoveel meer......

Wordt er ook nog wat gevangen? Op de 37 en 39 kg vissen na?

Heeft iemand nog een tip voor me? (Behalve om te vissen met WF baits :lol: )

Kut Smilies.

Gegroet,

Kerger.


Iets minder ENTERS gebruiken tussen de regels! :wink: :wink: :wink:
K. van den Herik

16-04-2010 15:35

het is wel het nivo dat je nog net begrijpt. Iats genuanceerder en je haakt af...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

16-04-2010 15:36

Hee Kerger man, ouwe torrenpikker, hoe is het? Weer op de kerreper of ben je nog stekelridders aan het belagen en verveel je je nu een beetje omdat het seizoen is gesloten? :D :) :( :o 8) :lol: :x :oops: :roll: :wink:

Graag gedaan!

En de groeten van de Tweekleur.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

16-04-2010 18:11

Klaas,

Jij heb ook flink dikke ogen gekregen van achter dat scherm zitten, zie ik. Over 15 jaar denk je; "Zonde dat ik daar een kwart van me leven in heb gestoken".

Kees,

Dat heb jij goed gezien. Mijn boot ligt nog op het droge, het seizoen is gesloten en de zeevisserij wil ook niet echt meewerken. Van ellende heb ik april dus maar als karpermaand uitverkoren en heb mijn stokken onder het stof vandaan gehaald. Ik had nog een 30 kg door "frostbite" toegetakelde balletjes in de vriezer liggen en dacht; "Daar zal ik die windes vast en zeker een plezier mee doen". Zodoende ben ik weer voor even aan de rivierkant neer gestreken. Je moet wat, met vijf dagen weekend en lekker weer. Toch?

Groetjes terug aan de "Tweekleur".

Kerger.
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

18-04-2010 00:35

Hoppa, gaaaaaaan! zeiden we dan. Kerger, je kan het nog, succes!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Plaats reactie