hey mannen weet je wat ik blijf rekenen zoals gewoonlijk en in de toekomst,, gewoon in kilo,s en volle onsen achter de komma,, en wil of moet ik het naar ponden toe berekenen doe ik het op mijn manier!!!!1 kilo=1000 gram, 10 ons of 2 pond!!!ik doe niet in grammen en delen die rond ik af!!!!!
dus nogmaals een v.b.:15KILO EN 500 GRAM DUS 5 ONS=15EN HALVE KILO=31 POND!!!
MAAR JE HEB OOK:15KILO EN 250 GRAM ALLEEN MIJN DIGI UNSTER GEEFT DIE 50GRAM B.V. NIET AAN DUS HIJ STAAT OP 2OF 3 ONS ACHTER DE PUNT WANT HIJ GEEFT ALLEEN KILO,S EN ONSEN AAN!!
maar al zou hij wel 15 kilo en achter de punt 250 gram aangeven=2 en half ons dan weegt de vis:15 kilo en een halve pond=30.2.5 pond!!hahadus ik rond af naar beneden 30.2 jullie allemaal of de meeste onder jullie verdubbelen die 15 kilo logisch naar 30 pond, maar dat achter de komma ook onsen verdubbeld worden

????????dan zou t dus 30pond zijn en jullie verdubbelen die 250 gram achter de komma ook,,dus naar 1 pond toe dus dan is de carp dus:alsnog 31 pond hahahah stelletje NEPPERS ga nu maar fijn alle vissen van je leven opzoeken en lichter maken hahah jammer van al die vissen die net over de 40 pond gingen he

zijn nu 39 pond ,zoveel hahaha
stelletje peppies!!