prachtig verhaal Peter, staat nergens dat die 800 kilo niet alleen karper kan zijn.
Zolang de hsv visrecht heeft kunnen de leden beslissen wat ze willen.
Ik ben helemaal klaar met je, je blijft draaien en keren en als het je uit komt is Kraal je halfgod en als het je niet zint is hem een eenvoudige promotor.
Moet je zelf ergens vis in pleuren zijn je principes ook weg
De Snoekbaars heeft een groot bestand aan vis, niemand een probleem mee. Kinderen vinden het er prachtig vissen, precies wat ik al zij: overal een doel voor. En als jij het leuk vind, immers tig keer begeleider geweest daar, DAN maakt het niet meer uit.
Mochten de omstandigheden goed zijn, dus voldoende zuurstof zijn hoge bezettingsgraden te doen. Du moment er iets schort, grijpt de natuur/onze lieve heer in.
Valt me meer en meer op dat het in " echt" water vaker voorkomt dat visbestanden de pijp uit gaan dan in geforceerdere milieu's, o.a btw - en. ( Let op o.a.)
Villedon is in eens geen btw meer,als het je uit komt, om karper te bestellen.
Als dan een dot biggen van karpers in een aquarium zitten vind je het in eens wel weer promotioneel ok.
Zal zijn, ga fijn in de spiegel kijken en je ogen vrij houden, zodat de boter niet je zicht vertroebelt. toedeledoki.
Landelijke geldinzameling winterstefte gewenst?
Kraal met die vieze baard een half god. Das lachen ha,ha,ha,ha of is het geen mop?
Kijk eens op http://www.karperbeheer.nl